قابلیت تایم‌لاین به ویندوز 10 اضافه شد

قابلیت تایم‌لاین به ویندوز 10 اضافه شد

مایکروسافت آخرین نسخه‌ی ویندوز 10 را برای کاربرانWindows Insider منتشر کرده است. در این نسخه بالاخره از قابلیت تایم‌لاین ویندوز 10 رونمایی شده است. Windows 10 Preview Build 17063 در حال حاضر در Windows Insiders موجود است. 
در نسخه‌ی 2017 مایکروسافت قابلیت جدید تایم‌لاین را معرفی کرد. این قابلیت چیزی مشابه Continuity برای macOS و iOS است که به مردم امکان انجام همزمان یک کار را روی دو دستگاه می‌دهد. مایکروسافت قصد داشت این قابلیت را در آپدیت Fall Creators معرفی کند اما تا آن زمان آماده نبود. 

معرفی Windows Preview Build 17063

لایم‌لاین قابلیت اصلی  Windows 10 Preview Build 17063 است و اگر با کاربر Windows Insiders هستید و با سروکله زدن با باگ مشکلی ندارید می‌توانید آن را دریافت کنید. 
تایم‌لاین بر همه‌ی برنامه‌های شما نظارت دارد و می‌توانید در هر زمان هرکدام را که می‌خواهید برایتان باز کند. شما همچنین می‌توانید از اپلیکیشن‌های درحال اجرای خود به فعالیت‌های قدیمی خود سر بزنید. همه‌ی این کارها از طریق یک نسخه‌ی پیشرفته‌ی  Windows Task View صورت می‌گیرد. 
به صورت پیش‌فرض تایم‌لاین اسنپ شاتی از فعالیت‌های مختلف شما در طول روز را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید همه‌ی فعالیت‌ها و یا تنها فعالیت‌های یک زمان خاص را ببینید. البته توسعه‌گران نیز باید برنامه‌های خود را با آن هماهنگ کنند. 

win


قابلیت دیگر تایم‌لاین Sets است که به شما اجازه می‌دهد همه‌ی اپلیکیشن‌ها و فایل‌هایی را که برای پروژه‌ای خاص می‌خواهید در یک پنجره جمع کنید. البته هنوز همه‌ی کاربران  Windows Insider به این قابلیت دسترسی نخواهند داشت. 

ویندوز 10 در سال 2018 به چه شکل خواهد بود؟

Preview Build 17063 به ما می‌گوید که ویندوز 10 در سال 2018 به چه شکل خواهد بود و به نظر می‌رسد که تغییراتی که ویندوز در این نسخه داده بسیار مثبت و مناسب هستند. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر