‌‌‌پیام‌رسان Duo گوگل هم به جمع پیام‌رسان‌های با قابلیت تماس صوتی پیوست

‌‌‌پیام‌رسان Duo گوگل هم به جمع پیام‌رسان‌های با قابلیت تماس صوتی پیوست

یکی از مشکلاتی که هنگام برقراری تماس صوتی از طریق ‌‌‌پیام‌رسان‌‌‌هایی همچون تلگرام و واتس آپ با آن مواجه بودیم، لزوم نصب بودن این ‌‌‌پیام‌رسان‌‌‌ها روی گوشی طرف مقابل بود مشکلی که گوگل دقیقا روی همان دست گذاشته است. اخیرا گوگل در اپلیکیشن Duo خود امکانی فراهم کرده است تا کاربران بتوانند با مخاطبین خود که برنامه Duo را هم نصب ندارند، تماس صوتی برقرار کنند!

این روزها اپلیکیشن‌های ‌‌‌پیام‌رسان که امکان مکالمه و تماس صوتی را برای کاربران فراهم ‌‌‌می‌کنند بین مردم بسیار رواج یافته‌اند. اگرچه در این حوزه ‌‌‌پیام‌رسان‌‌‌هایی همچون تلگرام و واتس آپ یکه‌تاز هستند اما شاید گوگل هم با ارائه قابلیت جدیدی در برنامه Duo خود بتواند به‌صورت جدی با این ‌‌‌پیام‌رسان‌ها وارد رقابت شود.

یکی از مشکلاتی که هنگام برقراری تماس صوتی از طریق ‌‌‌پیام‌رسان‌‌‌هایی همچون تلگرام و واتس آپ با آن مواجه بودیم، لزوم نصب بودن این ‌‌‌پیام‌رسان‌‌‌ها روی گوشی طرف مقابل بود مشکلی که گوگل دقیقا روی همان دست گذاشته است.

اخیرا گوگل در اپلیکیشن Duo خود امکانی فراهم کرده است تا کاربران بتوانند با مخاطبین خود که برنامه Duo را هم نصب ندارند، تماس صوتی برقرار کنند!

نسخه اولیه این برنامه هم‌اکنون تنها برای سیستم‌عامل اندروید کار ‌‌‌می‌کند بنابراین کاربران نمی‌توانند با سیستم عامل iOS از طریق برنامه Duo تماس برقرار کنند. بعلاوه تنها ‌‌‌می‌توان با کاربرانی تماس برقرار کرد که شماره موبایل خود را در حساب گوگلشان وارد کرده باشند و قابلیت Messaging را هم در حساب خود فعال کرده باشند.

چه برنامه Duo را نصب کرده باشید و چه نه به همه تنظیمات این برنامه هنگام برقراری تماس دسترسی دارید. در واقع هنگا‌‌‌می‌که تماسی با شما برقرار ‌‌‌می‌شود، تماس کل صفحه نمایش را ‌‌‌می‌پوشاند و تصویر تماس گیرنده هم نمایش داده ‌‌‌می‌شود. حالا شما ‌‌‌می‌توانید به تماس پاسخ دهید یا آن را قطع کنید و یا آن را روی حالت بی‌صدا قرار دهید.

در پایان تماس ضمن اینکه به شما پیشنهاد ‌‌‌می‌شود که برنامه Duo را نصب کنید ‌‌‌در صورت تمایل می‌توانید تماس گیرنده را هم بلاک کنید تا دیگر امکان برقراری تماس با شما را نداشته باشد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر