آیفون‌های جدید سال 2018 اپل با صفحه نمايش بزرگ‌تر عرضه می‌شوند

آیفون‌های جدید سال 2018 اپل با صفحه نمايش بزرگ‌تر عرضه می‌شوند

اپل برای سال 2018 در نظر دارد سه گوشی جدید راهی بازار کند که دو مورد از این گوشی‌ها به نمایشگر ال س دی مجهز بوده و دیگری از نمایشگر اولدی بهره می‌برد که نسبت به سایر مدل‌های عرضه شده در سال 2017 بزرگ‌تر است.

آیفون‌های جدید سال 2018 اپل

کمپانی اپل در سال 2017 سه گوشی آیفون 8، 8 پلاس و آیفون X را عرضه کرد. گزارشات نشان می‌دهد که اپل برای سال 2018 هم در نظر دارد سه گوشی جدید راهی بازار کند که دو مورد از این گوشی‌ها به نمایشگر ال س دی مجهز بوده و دیگری از نمایشگری اولد بهره می‌برد که نسبت به سایر مدل‌های عرضه شده در سال 2017 بزرگ‌تر است.

گزارشات نشان می‌دهد که دو گوشی آیفونی که از نمایشگر ال سی دی بهره می‌برند با سایزهای 5.8 و 6.1 اینچی عرضه می‌شوند و آیفون مجهز به نمایشگر اولد، سایزی بین 6.4 تا 6.5 اینچی خواهند داشت.

شایعات حاکی از آن است که آیفون مجهز به نمایشگر اولد 6.5 اینچی، جایگزین آیفون X خواهد بود با این وجود با قیمتی 100 تا 200 دلار کمتر از آیفون X عرضه خواهد شد و پس از آن اپل به تولید و عرضه آیفون X خاتمه خواهد داد اما همچنان آیفون‌های 8 و 8 پلاس تولید و عرضه خواهند شد.

پیشنهاد فیسیت: اپل با عرضه آیفون جدید، به ساخت آیفون X خاتمه می‌دهد

شایعات نشان می‌دهد که آیفون‌های 2018 اپل با ویژگی‌هایی همچون شارژ بی‌سیم و قابلیت تشخیص چهره سه بعدی عرضه شود.

گزارشاتی دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد اپل در حال حاضر در حال کار روی 5 نمونه گوشی است دو گوشی با صفحه نمایش ال سی دی و دو نمونه با صفحه نمایش ال سی دی است و نمونه پنجم از نسل آیفون SE خواهد بود که به نظر می‌رسد آیفون SE 2 نام خواهد گرفت. آیفون 2 SE گوشی میان رده اپل خواهد بود که بسیار به آیفون S5 شباهت خواهد داشت با این حال از اجزای قدرتمندتری بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد اپل این گوشی را در می یا ژوئن سال 2018 به بازار عرضه کند.

قبلاً اخباری منتشر شده بود که نشان می‌داد اپل برای آیفون 6.1 اینچی خود از صفحه نمایش ژاپنی اصطلاحاً full-active بهره می‌برد که آن را بسیار نازک‌تر از آیفون X (حدود 0.5 میلی‌متر) خواهد کرد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر