تلگرام از اپ استور حذف شد

تلگرام از اپ استور حذف شد

به تازگی اپل پیام‌رسان معروف و رمزگذاری شده تلگرام و نسخه جدید آن، تلگرام X، را از فروشگاه خود حذف کرده است. بسیاری بر این باور بودند که این اقدام اشتباها صورت گرفته است اما اپل رسما اعلام کرد که علت حذف این برنامه از اپ استور، وجود محتوای نامناسب بوده است اما هنوز ماهیت این محتوا مشخص نشده است.

حذف تلگرام از اپ استور

به تازگی اپل پیام‌رسان معروف و رمزگذاری شده تلگرام و نسخه جدید آن، تلگرام X، را از فروشگاه خود حذف کرده است. بسیاری بر این باور بودند که این اقدام اشتباها صورت گرفته است اما اپل رسما اعلام کرد که علت حذف این دو برنامه از اپ استور، وجود محتوای نامناسب بوده است اما هنوز ماهیت این محتوا مشخص نشده است.

اپل معتقد است که همه برنامه‌ها باید بتوانند محتوای نامناسب را تشخیص داده و حذف کنند و همچنین قابلیتی برای بلاک کردن افرادی که محتوای نامناسب را منتشر می‌کنند، فراهم کنند. مدیر تلگرام هم مشکل تمهیدات حفاظتی در این برنامه را قبول دارد. وی در پاسخ به کاربرانی که جویای علت حذف شدن تلگرام از اپ استور بودند در توییتی چنین گفت:

قبلا اپل به ما هشدار داده بود که اگر محتوای نامناسب از طریق تلگرام در دسترس کاربران قرار بگیرد هر دو برنامه تلگرام و تلگرام X از اپ استور حذف خواهند شد. انتظار داریم که پس از اضافه شدن قابلیت‌های حفاظتی به این برنامه‌ها، مجدد اپل آن‌ها را در اپ استور قرار دهد.

اگرچه پاول دوروف اطمینان داده است که برنامه تلگرام به اپ استور باز می‌گردد اما هنوز زمان آن مشخص نیست. با این وجود به دلیل محبوبیت تلگرام انتظار می‌رود این زمان خیلی طولانی نباشد و طی چند روز آینده تلگرام از طریق اپ استور قابل دسترس باشد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر