قاب سامسونگ گلکسی S9 چه چیزی درمورد این گوشی می‌گوید؟

قاب سامسونگ گلکسی S9 چه چیزی درمورد این گوشی می‌گوید؟

همه می‌دانیم که سامسونگ چند گوشی جدید در راه دارد: گلکسی S9 و گلکسی S9 Plus. آخرین جزئیات لو رفته از این گوشی از چند قاب گوشی منتشر شده توسط یک خرده فروش شخص ثالث به نام MobileFun به  دست آمده است. 
شاید از مشخصات قاب نتوان خیلی به مشخصات گوشی پی برد اما چند پیش نمایش که MobileFun از این قاب‌ها روی اینترنت گذاشته نشان می‌دهد که این گوشی‌ها دقیقاً اندازه‌ی مدل‌های قبلی Samsung Galaxy S8 و Samsung Galaxy S8 Plus هستند. 
در نتیجه به احتمال زیاد می‌توانید گوشی جدید خود را به راحتی در قاب گوشی قدیمی خود جا کنید. این قاب‌های جدید همچنین نشان می‌دهند که لبه‌های گوشی‌های S9 گردی کمتری دارد. درضمن این قاب‌ها نشان می‌دهند که اندازه‌ی باتری نیز مشابه مدل‌های سال گذشته خواهد بود. 
درضمن به نظر می‌رسد که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus دارای سنسور اثرانگشت زیر سنسور دوربین پشت هستند و نه کنار آن، در نتیجه به احتمال زیاد مدل S9 Plus دارای دوربین دوگانه است. 
در نهایت پیش نمایش این قاب‌ها نشان می‌دهد که به این گوشی‌های جدید پرچم دار ممکن است رنگ بنفش نیز اضافه شود که قبلاً هم در شایعات آن را شنیده بودیم. 
در تاریخ ششم اسفند امسال این دو گوشی جدید به صورت رسمی در مراسم  Mobile World Congress در بارسلونا رونمایی خواهند شد. 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر