تبلت جدید آلکاتل با قابلیت‌هایی مشابه آیپد و قیمت بسیار پایین

تبلت جدید آلکاتل با قابلیت‌هایی مشابه آیپد و قیمت بسیار پایین

تبلت‌های ارزان قیمت آلکاتل به زودی وارد بازار خواهد شد.

اگر به دنبال یک تبلت جدید ارزان قیمت هستید باید بدانید که آلکاتل چند گزینه‌ی بسیار خوب پیش روی شما گذاشته است: Alcatel 1T 10 و Alcatel 1T 7.
مورد اول دارای یک صفحه نمایش 10 اینچی اچ دی، باتری 4000 mAh و سیستم عامل اندروید 8.1 اورئو است. 
تبلت بزرگ‌تر همچنین دارای قابلیت اتصال به صفحه کلید بلوتوثی و یک قاب است که با استفاده از آن می‌توانید تبلت خود را برای کارهای ساده به یک کامپیوتر شخصی تبدیل کنید. درضمن مانند آیپد پرو دارای یک تراشه‌ی چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی و یک گیگابایت رم است. 
صفحه نمایش با 1280 در 800 پیکسل کیفیت نسبتاً پایینی دارد اما دارای حالت Eye Care است که نور آبی صفحه را شب‌ها حذف می‌کند تا شما را بدخواب نکند. 
شاید قابلیت‌های این تبلت خیلی مدل بالا نباشند اما با قیمت حدود 380 هزار تومان احتمالاً خیلی هم به دنبال قابلیت‌های خیلی بالا نیستید. 
هردو تبلت دارای حالت کودک است که دارای دوربین، اپلیکیشن و بازی‌های خاص است که وقتی گوشی شما را می‌گیرند نمی‌توانند به جاهایی که نمی‌خواهید سر بزنند. 
Alcatel 1T 7 تبلت کوچک‌تری است و مشخصات آن شبیه به برادر بزرگ‌تر خودش است. البته از آنجایی که قیمت آن کمتر است جای مقایسه است. 
اول این که صفحه نمایش آن 7 اینچی و 1280 در 600  پیکسلی است و قابلیت Eye Care را ندارد. 
سی پی یو و سرعت ریز پردازنده آن مشابه نمونه ده اینچی است و یک گیگابایت رم دارد اما روی خود دستگاه تنها 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد که در دنیای امروز با اپلیکیشن‌های سنگین خیلی کارایی ندارد. البته شما می‌توانید یک کارت 128 گیگابایتی به آن اضافه کنید اما اگر اپلیکیشن‌های خیلی زیادی دانلود کنید کارایی خوبي نخواهد داشت؛ اما اگر خیلی کار خاصی نمی‌خواهید با تبلت خود انجام دهید 250 هزار تومان واقعاً هزینه‌ی پایینی است. 
هردو تبلت تا تابستان در اروپا، امریکای لاتین و آسیا منتشر خواهد شد در نتیجه اگر قصد دارید یک تبلت ارزان قیمت و خوب بخرید بهتر است که تا آن زمان صبر کنید. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر