سامسونگ گلکسی نوت 9 ممکن است زودتر از حد انتظار منتشر شود

سامسونگ گلکسی نوت 9 ممکن است زودتر از حد انتظار منتشر شود

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی نوت 9 تابستان امسال منتشر می‌شود

سامسونگ گلکسی نوت 8 شهریور ماه سال 96 منتشر شد و مهر همان سال وارد بازار شد. اما ممکن است که سامسونگ گلکسی نوت 9 زودتر از حد انتظار منتشر شود. خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که شرکت سامسونگ در حال توسعه سفت افزار آن است. 
به گزارش SamMobile سفت افزار مناسب نسخه‌های N960FXXE0ARB7 و N960FXXU0ARC5 در حال آزمایش هستند. 
شاید این موضوع خیلی عجیب به نظر نرسد اما چیزی که آن را جالب می‌کند این است که شرکت سامسونگ اردیبهشت ماه سال 96 اقدام به آزمایش سفت افزار گلکسی نوت 8 کرد. 
شرکت گوگل سفت افزار ساموسنگ گلکسی اس 9 را دو هفته قبل از آزمایشات سفت افزار گلکسی اس 8 انجام داد و خود گوشی اس 9 در بهمن ماه منتشر شد. 
اگر سامسونگ گلکسی نوت 9 نیز با برنامه‌ی دستگاه‌های قبلی پیش برود به این معنی است که نوت 9 ممکن است چندین هفته پیش از زمانی که سال پیش نوت 8 معرفی شد و تقریباً در مرداد ماه معرفی شود. 
البته هنوز چیزی معلوم نیست و باید منتظر بمانیم. انتظار می‌رود که این دستگاه بزرگ‌تر و نسخه‌ی دارای قلم سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس باشد اما بعضی از شایعات حاکی از آن است که در این دستگاه از تکنولوژی بسیار پیشرفته اسکنر اثرانگشت روی صفحه نمایش استفاده شود.  

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر