اولین فروشگاه ساز Drag & Drop ایرانی از حالا در اختیار شماست

اولین فروشگاه ساز Drag & Drop ایرانی از حالا در اختیار شماست

سایت ساز سی می پلاس، اولین فروشگاه ساز Drag & Drop را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنها با چند کلیک ساده می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را بسازید.

اگر سری به اینترنت بزنید می‌بینید که فروشگاه‌های آنلاین مثل قارچ رشد کرد‌ه‌اند. هر کسب و کاری، از بیزنس‌های کوچک گرفته تا متوسط و بزرگ، برای رشد کسب و کار خود، افزایش مشتریان، فعالیت وسیع‌تر و محدود نبودن به یک منطقه جغرافیایی، یک فروشگاه اینترنتی برای خود راه انداخته‌اند.

چطور یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم

استخدام برنامه‌نویس اولین گزینه برای طراحی یک فروشگاه است اما این کار برای کسب و کارهای بزرگ مناسب است زیرا ضمن زمان‌بر بودن، هزینه بسیار زیادی را به دوش سازمان می‌گذارد بنابراین گزینه مناسب و اقتصادی نیست.

برای این حل مشکل می‌توانید از پوسته‌های مختلف وب سایت فروشگاه اینترنتی استفاده کنید. شرکت‌های زیادی چندین نمونه پوسته در اختیار شما قرار می‌دهند و یک پنل مدیریتی از فروشگاه را به شما واگذار می‌کنند؛ اما در این روش حق انتخاب زیادی ندارید. در واقع مجبورید یکی از قالب‌های آماده را استفاده کنید که طرح و ایده‌هایتان هیچ جایی در آن ندارد. این خود یعنی شکست! زیرا هر برندی برای خود هویت خاصی دارد که وب سایت آن بیزنس هم باید دقیقا همان هویت را القا کند.

وردپرس راه‌حل دیگری برای داشتن یک فروشگاه آنلاین است اما برای اینکه بتوانید از ورد پرس استفاده کنید باید تاحدی به برنامه‌نویسی مسلط باشید و بدون داشتن مهارت در برنامه‌نویسی در واقع نمی‌توانید هیچ کاری از پیش ببرید.

اما اگر هیچ‌یک از این روش‌های بالا پاسخ‌گوی نیاز شما نیست و به دنبال روشی سریع، ساده و کم‌هزینه هستید که البته حق انتخاب زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد، باید بگوییم که اصلا نگران نباشید. اولین فروشگاه ساز Drag & Drop ایرانی از هم اکنون در دسترس شماست!

سی می پلاس، اولین فروشگاه ساز Drag & Drop

سایت ساز Drag & Drop سی می پلاس، اولین فروشگاه ساز Drag & Drop را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنها با چند کلیک ساده می‌توانید وب سایت فروشگاه اینترنتی خود را بسازید، به جای‌جای آن رنگ بپاشید و روح برند خود را به آن القا کنید، المان‌ها را تنها با کشیدن، جابه‌جا کنید تا دقیقا به همان طرحی برسید که انگار درست برای شما ساخته شده است. بنابراین در عین سادگی و به‌سرعت و با هزینه بسیار مناسب می‌توانید فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید.

مزایای فروشگاه ساز Drag & Drop سی می پلاس

ساده

اگر آشنایی چندان با برنامه نویسی و طراحی سایت نداشته باشید، حتی استفاده از قالب آماده ورد پرس هم مثل کابوس می‌ماند! اما فروشگاه ساز Drag & Drop سی می پلاس به‌سادگی در دسترس شماست. بدون نیاز به هیچ‌گونه دانش برنامه‌نویسی و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید فروشگاه خود را بسازید و محصولاتتان را در معرض دید کاربران قرار دهید.

سریع

شاید تصور کنید برای اینکه پای کسب و کار خود را به دنیای اینترنت باز کنید و یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید باید ماه‌ها منتظر بمانید اما با ساخت فروشگاه اینترنتی با سایت ساز Drag & Drop سی می پلاس و با استفاده از ماژول‌های آماده، در کمتر از یک ساعت می‌توانید فروشگاه خود را بسازید. یعنی تنها کمتر از یک ساعت با داشتن یک فروشگاه آنلاین فاصله دارید!

طراحی در دستان شماست

اگر بخواهید از قالب‌های آماده فروشگاه استفاده کنید مجبورید از بین طرح‌های محدود، طرحی برای فروشگاه خود انتخاب کنید که سلیقه شما هیچ جایی در آن ندارد، رنگ‌ها، چینش المان‌ها و... هیچ‌یک در دست شما نیست؛ اما فروشگاه ساز Drag & Drop سی می پلاس انواع مختلف ماژول‌های آماده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنها با کشیدن و رها کردن می‌توانید آن‌ها در جای جای صفحه وب سایت خود قرار دهید، رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید و در نهایت به قالبی برسید که سلیقه شما در همه نقاط آن دیده می‌شود.

با یک دکمه صفحه فروش محصول می‌سازید

اگرچه قبلا هم اشاره کردیم که یکی از مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی با سایت ساز Drag & Drop سی می پلاس سادگی استفاده از آن است اما باید بگوییم این فروشگاه ساز ساده‌تر از تصور شماست، تنها با کشیدن یک دکمه و رها کردن آن در صفحه دلخواه می‌توانید آن صفحه را به صفحه فروش محصول تبدیل کنید! جزییات محصول را به این صفحه اضافه کنید و سبد خرید داشته باشید. همه این‌ها تنها با کشیدن یک دکمه به داخل یک صفحه در اختیار شماست!

پشتیبانی از درگاه پرداخت زرین پال

مهمترین قسمت یک فروشگاه اینترنتی، درگاه پرداخت آن است. در حال حاضر فروشگاه‌های آنلاین از درگاه‌های پرداخت بسیاری همچون درگاه پرداخت مستقیم بانک‌های مختلف و درگاه‌های پرداخت واسط استفاده می‌کنند اما برای اینکه بتوانید از درگاه‌های پرداخت بانک‌ها در فروشگاه اینترنتی استفاده کنید وب سایت شما باید دارای نماد الکترونیکی یا همان ای-نماد باشد. جالب است بدانید دریافت ای-نماد، خود فرآیندی است که شاید ماه‌ها طول بکشد! بنابراین نمی‌توانید در همان ابتدای راه‌اندازی فروشگاه، ای-نماد دریافت کنید پس باید فکر درگاه پرداخت‌های مستقیم بانکی را از سرتان بیرون کنید.

فروشگاه ساز Drag & Drop سی می پلاس از دو درگاه پرداخت سامان و زرین پال پشتیبانی می‌کند. درگاه پرداخت زرین پال یکی از درگاه‌های پرداخت واسط است که ضمن تامین امنیت اطلاعات حساب بانکی کاربران، به ای-نماد نیازی ندارد بنابراین از همان ابتدا می‌توانید از این درگاه پرداخت برای فروشگاه خود استفاده کنید.
 

فروشگاه ساز Drag & Drop سی می پلاس مناسب چه کسب و کارهایی است

اگر کسب و کار بزرگی دارید و محصولات مختلفی را در تعداد زیاد به فروش می‌رسانید مسلما نه تنها فروشگاه ساز سی می پلاس مناسب شما نیست بلکه قالب‌های آماده یا وردپرس هم نیاز شما را برآورده نمی‌کنند اما اگر کسب و کار کوچک یا متوسطی دارید و می‌خواهید به‌سرعت و با هزینه بسیار پایین برای بیزنس خود یک فروشگاه آنلاین راه بیاندازید، فروشگاه ساز Drag & Drop سی می پلاس بهترین گزینه پیشرو است.

همین الان ساخت فروشگاه اینترنتی خود را با فروشگاه ساز سی می پلاس شروع کنید.

 

پیشنهاد فیسیت : وبسایت خودتان را با یک سایت ساز به سادگی بسازید

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

حمید

یک‌شنبه, 16 اردیبهشت 1397

آواتارحمیدحمید پاسخ دادن17:43 - 27 فروردین 1397
ممنون بابت مطلب مفید تون من قصد استفاده از فروشگاه ساز پوپش https://poopesh.com/page/e-commerce رو داشتم به خاطر داشتن سیستم تخفیف دهی پیشرفته – اپلیکیشن اندوید و .. و همچنین پشتیباتی شرکتی ولی هنوز مردد هستم تا انجای که من تحقیق کردم فروشگاه ساز های اپن سورس برای ماژولهای ساده هم باید مبالغ زیادی هزینه کرد و در حقیقت رایگان نیست و هزینه های زیادی دارن لطفا منو برای راهندازی سک فروشگاه ساز ساده و کاربری راهنمایی کنید . ممنون .

پاسخ

امید

دوشنبه, 27 اسفند 1397

قشنگ معلومه از طرف خود اسپانسر نظر میدید

پاسخ

ثبت نظر