بنا به تحقیقات گوگل اسیستنت باهوش‌ترین دستیار دیجیتالی است

بنا به تحقیقات گوگل اسیستنت باهوش‌ترین دستیار دیجیتالی است

بنا به تحقیقات گوگل اسیستنت به عنوان هوشمندترین دستیار دیجیتالی شناخته شد.

اگر مدت زمان زیادی را به حرف زدن با دستیار دیجیتالی روی اسپیکر هوشمند یا گوشی می‌پردازيد شاید برایتان جالب باشد که پژوهشگران 5000 سوال از گوگل اسیستنت، آمازون الکسا، سیری اپل و کورتانا مایکروسافت پرسیده‌اند. 
این تحقیق که توسط شرکت Stone Temple انجام شد نشان داد که روبات هوش مصنوعی گوگل از همه هوشمندتر است و به 80 درصد سوالاتی که از آن پرسیده شد، یعنی 9 سوال از 10 سوال پاسخ صحیح داد. بنا به این پژوهش گوگل اسیستنت روی گوشی کمی از اسپیکر گوگل هوشمندتر است. 
در این رده‌بندی، کورتانا در رده دوم و الکسا رده سوم است. اما اپل سیری رتبه آخر را کسب کرده چرا که تنها به 40 درصد سوالات پاسخ صحیح داده است. 
سیری تنها از ده سوال به چهار سوال پاسخ داد اما هشتاد درصد پاسخ‌هایش دقیق بود. با این حال دیگر دستیارهای دیجیتالی بهتر عمل می‌کردند. 
Stone Temple سال پیش نیز همین تحقیق را انجام داد و گوگل اسیستنت باز هم اول شد. با این حال الکسا و کورتانا نسبت به پارسال بسیار پیشرفت کرده‌اند. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر