یک باگ در گوشی‌های اپل7 واپل7پلاس میکروفون گوشی را هنگام تماس قطع می‌کند

یک باگ در گوشی‌های اپل7 واپل7پلاس میکروفون گوشی را هنگام تماس قطع می‌کند

امروز شرکت اپل اعتراف کرد که بعضی از گوشی‌های آیفون7 و 7پلاس که سیستم عامل iOS11.3 را اجرا می‌کنند یک باگ دارند که میکروفون را هنگام برقراری تماس قطع می‌کند. کاربرانی که دستگاه‌های ناقص دارند می‌بینند که هنگامی که تماس صوتی یا ویدئویی با فیس تایم برقرار می‌کنند دکمه‌ی اسپیکرشان به رنگ توسی درآمده و خاموش می‌شود. این باگ تنها نسخه‌های سیستم عامل iOS 11.3 به بالا را آلوده کرده است. 
چند ماه پیش کاربران ردیت و توییتر از چنین مشکلی صحبت کرده بودند و حال اپل اعلام کرده که به این مشکل آگاه است. 
اپل پیشنهاد داده که کاربران همه‌ی دستگاه‌هایی را که از طریق بلوتوث و دیگر لوازم جانبی به آیفون متصل هستند را قطع کنند. اگر این کار جواب نداد کاربران باید قابلیت تشخیص اشکال صوتی آیفون را روشن کنند. این قابلیت اگر گوشی آیفون مشکل خاصی داشته باشد با یک پیام آن را به شما اطلاع می‌دهد. وقتی که چنین مشکلی رخ داد سیستم پشتیبانی آن را رفع می‌کند. 
اپل هنوز اعلام نکرده که دقیقاً چه چیزی چنین مشکلی را برای بعضی از گوشی‌ها ایجاد می‌کند. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و در كانال سروش ما با آی دی faceit_mag@ همراه باشید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر