کل اکوسیستم خانه هوشمند نست برای مدتی آفلاین شد

کل اکوسیستم خانه هوشمند نست برای مدتی آفلاین شد

کل شبکه‌ی خانه هوشمند نست برای چند ساعت به طور کامل قطع شد.

برای چند ساعت در نیمه شب صاحبان محصولات نست نتوانستند از طریق اپلیکیشن نست و یا مرورگر وب به دستگاه‌های خود دسترسی داشته باشند. دستگاه‌های دیگر مثل Nest Secure و قفل‌های هوشمند x Yale نیز به درستی عمل نمی‌کردند. این مشکل که هنوز هیچ توضیحی برای آن داده نشده همه‌ی خط تولید محصولات نست، از جمله ترموستات‌ها، دوربین‌ها، قفل‌ها، زنگ‌های در و زنگ هشدار را تحت تاثیر قرار داد. البته این دستگاه‌ها اکثراً قابل استفاده بودند و تنها با کنترل از راه دور کار نمی‌کردند و باید مانند دستگاه‌های قدیمی از آن‌ها استفاده می‌شد. 
در حالی که مشکل خیلی بزرگی پیش نیامد، این اتفاق هشداری بود که بدانیم زندگی با دستگاه‌های متصل به کامپیوتر در صورتی که کل اکوسیستم از کار بیوفد با چه مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد. 
در ساعت 12:30 نیمه شب شرکت نصب اعلام کرد که در حال رفع مشکل است و در ساعت 2:21 صبح در توییتی این شرکت اعلام کرد که مشکل به طور کامل حل شده است اما هیچ توضیحی درمورد این که چرا چنین اتفاقی افتاده نداده‌اند. 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر