اسناد داخلی نشان می‌دهد که اپل از قبل به خم شدن آیفون6 واقف بوده است

اسناد داخلی نشان می‌دهد که اپل از قبل به خم شدن آیفون6 واقف بوده است

یک قاضی اسنادی افشا کرده که نشان می‌دهد شرکت اپل پیش از انتشار آیفون 6 از خم شدن آن اطلاع داشته است.

اسناد داخلی اپل ( که توسط قاضی لوسی کوه منتشر شده و بخشی از شکایتی است که درمورد مشکلات خم شدن گوشی‌های آیفون بود) نشان می‌دهد گوگل پیش از انتشار گوشی‌های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس می‌دانسته که این گوشی‌ها خم می‌شوند. 
بنا به اسناد دادگاه آزمایشات اپل نشان داده که آیفون 6، 3.3 برابر بیش از آیفون 5 اس و آیفون 6 پلاس 7.2 برابر بیشتر قابلیت خم شدن داشته است. 
در سال 2014 دنیا پر شده بود از ویدئوهایی که نشان می‌داد آیفون 6 و 6 پلاس به خاطر طراحی ضعیف در جیب کاربران خم می‌شود. درحالی که اپل اعلام کرده بود که این اتفاق به ندرت افتاده است و حتی شبکه‌های رسانه‌ای بسیار زیادی را به کارخانه‌ی خود دعوت کرد تا نشان دهند چقدر جدی محصولات خود را آزمایش می‌کنند. 
اوضاع به حدی وخیم شد که صفحه نمایش این گوشی‌ها به خاطر مشکل در تراشه‌ی کنترل‌گر لمسی روی مادربورد از کار می‌افتاد که از نظر بعضی‌ها این مشکل به خاطر مشکل خم شدن آیفون‌ها بود. ( اپل ادعا کرد که این مشکل در آیفون‌هایی اتفاق می‌افتد که چندین بار به صورت محکم با جایی برخورد می‌کند.) 
قاضی کوه اضافه کرد که اپل بعداً ، در اردیبهشت 95 تغییراتی در طراحی آیفون 6 و 6 پلاس ایجاد کرده و برای محکم کردن سطح زیر تراشه‌ها به آن‌ها  تراشه‌ها اضافه کرد با این که این شرکت ادعا می‌کند که آیفون 6 پلاس به هیچ وجه مشکلی نداشته است.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر