مسنجر نوستالژیک یاهو مسنجر منقرض می‌شود

مسنجر نوستالژیک یاهو مسنجر منقرض می‌شود

مسنجر نوستالژیک یاهو مسنجر منقرض می‌شود. اگر طرفدار این مسنجر هستید می‌توانید از پیام رسان جدید یاهو، اسکورل استفاده کنید.

یاهو مسنجر یکی از مسنجرهایی است که بسیاری افراد جذابیت‌های دنیای اینترنت را  با آن تجربه کرده‌اند اما امروزه با روی کار آمدن پیام رسان و مسنجرهای قدرتمندی همچون تلگرام، فیسبوک و... کمتر نام این مسنجر را می‌شنویم.
تقریبا 20 سال از عرضه یاهو مسنجر می‌گذرد و یاهو در این سال‌ها هیچ تلاشی برای باقی ماندن در عرصه رقابت پیام رسان‌ها انجام نداد، عرصه‌ای جذاب که یاهو جز اولین بنیانگذاران آن بود. بنابراین همانطور که انتظار می‌رفت کم کم از یادها فراموش شد.
حالا پس از گذشت 20 سال، یاهو دوباره با عرضه پیام رسان جدیدش، اسکورل (Squirrel)، به دنبال کسب جایگاهی در عرصه پیام رسان هاست. از این رو یاهو برای کمک به رشد و همه‌گیر شدن اسکورل قصد دارد از 17 جولای 2018 یاهو مسنجر را به صورت کامل منقضی کند.
البته اگر هنوز هم جز معدود کاربران وفادار یاهو مسنجر هستید، با منقرض شدن این مسنجر نوستالژیک، نگران چت‌های سابق خود نباشید. یاهو برای این مشکل هم راه‌حلی در نظر گرفته است. می‌توانید در این سایت درخواست خود برای دانلود چت‌های 6 ماه گذشته خود را ثبت کنید. سپس یاهو چت‌هایتان را برای شما ایمیل خواهد کرد. البته فراموش نکنید که تنها تا 17 جولای فرصت دارید زیرا از این تاریخ به بعد نمی‌توانید وارد حساب یاهو مسنجر خود شوید.
اسکورل (Squirrel)، پیام رسان جدید یاهو که با هدف چت گروهی و البته حفظ امینت اطلاعات کاربر عرضه شده است، تنها با لینک دعوت (invitation) کار می‌کند. به همین دلیل بسیاری از کاربران معتقد بودند که نسخه بتا پیام رسان جدید یاهو، اسکورل، عملا قابل استفاده نیست؛ اما می‌توانید از طریق این لینک، لینک دعوت به اسکورل (Squirrel) را دریافت کنید و پیام رسان جدید یاهو را تجربه کنید.
یاهو برای تعطیل کردن یاهو مسنجر دلایل خود را دارد. به گفته این کمپانی بعد از تغییر دیدگاه کاربران نسبت به ارتباطات از طریق پیام رسان‌ها، یاهو در نظر دارد با برنامه‌ای جدید و البته کاربردی‌تر برای کاربران در این حوزه وارد شود. احتمالا منظور این کمپانی از این حرف پیام رسان جدید یاهو، اسکورل (Squirrel)، بوده است.

پیشنهاد فیسیت : کمپانی یاهو بعد از گذشت 20 سال دوباره پیام رسان عرضه می‌کند، اسکورل!

آیا تجربه استفاده از اسکورل، پیام رسان جدید یاهو را دارید؟  به نظر شما اسکورل می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر