کنترلگر Scuf Vantage برای پلی‌استیشن4، آرزوی هر گیمر

کنترلگر Scuf Vantage برای پلی‌استیشن4، آرزوی هر گیمر

شرکت Scuf Gaming کنترلگر جدید Scuf Vantage را برای پلی‌استیشن4 معرفی کرد. این کنترلگر مرداد ماه منتشر خواهد شد.

Scuf Gaming یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده‌ی کنترلگرهای شخصی برای بازی‌های رقابتی است. این شرکت ماه آینده یک دستگاه جدید منتشر خواهد کرد. نام این دستگاه Scuf Vantage است. این کنترلگر مخصوص پلی‌استیشن4 است و شامل دو دسته پشتی، دو دکمه کناری اضافه و قابلیت تغییر نقشه و شخصی سازی مکانیزم اجزای اضافه است. 
این کنترلگر رویای همه‌ی گیمرهایی است که بازی‌های رقابتی انجام می‌دهند. Scuf Vantage برای کسانی مناسب است که گیم‌پد را به تنظیمات قدیمی MKB یا آداپتور XIM ترجیح می‌دهند. اگر از این کنترلگر خوشتان آمده ما پیشنهاد می‌کنیم کمی صبر کنید تا منتقدان در زمینه‌ی تکنولوژی و گیمینگ نظر خود را درمورد این محصول بگویند. 
اضافه شدن دسته‌ی پشتی، در هر کنسولی که داشته باشید بازی شما را ارتقا خواهد بخشید. برای مثال برای بازی‌هایی که در آن‌ها نیاز به شوت کردن وجود دارد، مثل فوتبال، امکان تغییر دکمه‌ها برای پریدن و استفاده از دسته‌های پشت کنترلگر باعث می‌شود که شصت شما در گیر نشده و از آن‌ها روی دسته‌های thumbsticks استفاده کنید. این قابلیت‌ها باعث می‌شوند که بهتر بتوانید در بازی‌ها عمل کنید. 

vantage


در بازی‌هایی مثل Fortnite داشتن این دکمه‌های اضافه مانند تفاوت بین بازی با یک کنسول بسیار پیشرفته و یا بازی با یک موس و صفحه کلید است. چرا که هنگامی که Fortnite بازی می‌کنید نیاز به دکمه‌های زیادی دارید و می‌توانید از همه‌ی کلیدهای اضافه خود استفاده کنید. 
علاوه بر دکمه‌های اضافه چیزی که کار شما را بسیار ساده‌تر و جذاب‌تر می‌کند امکان تغییر نقشه است. برای این کار کافی است یک دکمه در پایین کنترلگر را فشار داده و دکمه‌ای که می‌خواهید عملکرد خاص را داشته باشد را فشار دهید. 

controller


این کار تنها چند ثانیه طول می‌کشد و برای آن نیازی به  یک نرم‌افزار یا لوازم جانبی خاص ندارید. در گذشته، تغییر نقشه روی دیگر کنترلگرهای Scuf نیازمند یک EMR و یا تغییر نقشه الکترومگنتیک در پشت کنترلگر به صورت دستی بودند که برای آن باید بازی خود را قطع می‌کردید. اما در Vantage، سیستم EMR درون دستگاه بوده و دسترسی به آن بسیار ساده است. 
Vantage ارزان قیمت نیست. قیمت آن از 170 دلار برای مدل سیم‌دار شروع می‌شود و قیمت مدل بدون سیم 200 دلار است. درضمن برای هرگونه شخصی سازی باید 30 دلار اضافه پرداخت کنید.  البته در مدل Vantage می‌توانید روکش آن را کاملاً بردارید. در نتیجه می‌توانید چندین روکش بخرید و هرگاه خواستید آن را عوض کنید. تغییر نقشه راحت، دکمه‌های اضافه و تغییر رنگ این کنترلگر را برای طرفداران پلی‌استیشن 4 بسیار جذاب ساخته است. انتظار می‌رود که این کنترلگر مرداد ماه منتشر شود. 

 

پیشنهاد فیسیت : لپ تاپ گیمینگ آن قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید

پیشنهاد فیسیت : بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2018

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر