تا سال 2019 اینترنت جای تلویزیون را به عنوان رسانه محبوب مردم خواهد گرفت

تا سال 2019 اینترنت جای تلویزیون را به عنوان رسانه محبوب مردم خواهد گرفت

تا همین چند وقت پیش تلویزیون رسانه مورد علاقه‌ی مردم بود اما بنا به گزارش آمارهای شرکت agency Zenith اوضاع در حال تغییر است. 
همانطور که در چارت زیر می‎بینید شکاف بین زمان مصرفی مشاهده تلویزیون توسط مردم در طول روز تفاوت چندانی با ساعات مصرف اینترنت از طریق موبایل و کامپیوتر ندارد. شرکت Zenith پیشبینی کرده که تا سال 2020 میزان مصرف اینترنت روزانه یک فرد عادی، بیشتر از ساعت‌های مشاهده‌ی تلویزیون خواهد بود. 
با اختراع پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی، امکان مشاهده‌ی برنامه‌ها روی گوشی، وجود گوشی‌های هوشمند بسیار پیشرفته و فشرده سازی محتوا روی گوشی‌های هوشمند نقش بسیار بزرگی را در این زمینه ایفا می‌کنند. البته این پیشرفت‌ها زمانی که کاربر صرف مشاهده‌ی تلویزیون و اینترنت می‌کند را افزایش می‌دهد. نه سال پیش میانگین میزان مصرف تلویزیون و اینترنت در طول روز برای یک فرد چهار ساعت بود اما این مدت زمان تا سال 2020 به شش ساعت خواهد رسید. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: businessinsider

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر