گوشی نکسوس 6پی هواوی در 4 رنگ مختلف عرضه خواهد شد

گوشی نکسوس 6پی هواوی در 4 رنگ مختلف عرضه خواهد شد

با نزدیک شدن به هفتم مهر ماه (29 سپتامر) و معرفی نسل جدید گوشی های هوشمند نکسوس گوگل ، جزییات بیشتری در مورد این دستگاه ها ارائه شد .دیروز اولین جزییات نکسوس 6پی هواوی شامل نمای جلو و پشت این گوشی درمعرض عموم قرار گرفت .

در  تصاویر نشان داده شد که این گوشی با رنگ سفید نیز عرضه می شود . اما بنظر می رسد 3 رنگ دیگر نیز برای این مدل درنظر گرفته شده که اندرویدپلیس انها را در قالب یک عکس نشان داده است . این رنگها عبارتند از سفید ، سیاه ، المینیومی و طلایی ، البته نامهای رسمی درنظر گرفته شده برای این مدل بسیار شاعرانه تر است . گوگل در چند روز اتی نکسوس 6پی را با نمایشگر 5.7 اینچی ، وضوح تصویر 2560 در 1440 و پردازشگر 810 اسنپدراگون به بازار می فرستد . نکسوس6پی دارای رم 3 گیگابایتی و دوربین کومبو 13 و 8 مگاپیکسلی می باشد . این گوشی به فشارسنج نیز مجهز شده است ولی در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد کاربرد ان وجود ندارد . گوگل درکنار نکسوس 6پی ، نکسوس 5ایکس را با پردازشگر 808 اسنپدراگون و رم 2 گیگابایتی به بازار می فرستد . هر دو گوشی به اندروید 6.0 مارشالمالو مجهز خواهند بود

.

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر