باگی جدید در سامسونگ، محتوای گالری کاربر را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد

باگی جدید در سامسونگ، محتوای گالری کاربر را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد

باگی جدید در سامسونگ که همه محتوای گالری کاربر را بدون اطلاع او با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد، کشف شده است. به نظر می‌رسد برنامه سامسونگ message علت این باگ است.

به تازگی باگی در گوشی‌های سامسونگ یافته شده است که بدون اطلاع کاربر و با استفاده از برنامه سامسونگ message، تصاویر موجود در گالری کاربر را به صورت رندوم و تصادفی برای مخاطبین او ارسال می‌کند.

بد ماجرا این جاست که هیچ لاگی از ارسال تصاویر از طریق برنامه سامسونگ message برای کاربر نمایش داده نمی‌شود. به این معنا که کاربر اصلا متوجه نمی‌شود که تصویری برای مخاطبینش ارسال شده است؛ بلکه تنها با بررسی لاگ‌های سایت اپراتور می‌توان به این موضوع پی‌برد.

این موضوع بعد از گزارشات کاربرانی که با این باگ جدید در سامسونگ message رو به رو شده بودند کشف شد. یکی از این قربانیان گفته است:

ساعت 2:30 بامداد گوشی سامسونگ من کل تصاویر گالری را در قالب پیام متنی برای یکی از مخاطبینم ارسال کرده بود اما هیچ تاریخچه‌ای در برنامه سامسونگ message وجود نداشت. در حالی که در تی‌موبایل لاگ ارسال تصاویر موجود بود.

باگ کشف شده اخیر سامسونگ به آخرین آپدیت اپلیکیشن سامسونگ message نسبت داده می‌شود. بنابراین اگر آخرین نسخه این برنامه را روی گوشی خود دارید، در معرض خطر هستید.

گزارش‌های کاربران نشان می‌دهد که گوشی‌های گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 9 تاکنون با این باگ مواجه شده‌اند.

 

جلوگیری از آسیب‌های باگ جدید سامسونگ message

سامسونگ هنوز اقدامی برای رفع مشکل باگ جدید در سامسونگ message نکرده است اما اگر شما از این برنامه روی گوشی خود استفاده می‌کنید و البته آخرین نسخه سامسونگ message را نصب دارید، نگران این باگ جدید نباشید زیرا یک راه‌حل ساده برای این مشکل وجود دارد. به سادگی می‌توانید دسترسی برنامه به حافظه را محدود کنید. برای این کار کافی است از مسیر Setting> Apps> Samsung Messages> Permissions> Storage اقدام کنید.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر