آیفون 8 اپل پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ماه می 2018 شد

آیفون 8 اپل پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ماه می 2018 شد

موسسه تحقیقاتی Market Pulse لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند ماه می 2018 را منتشر کرد. آیفون 8 اپل پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ماه می 2018 شد و با فاصله کمی، گلکسی اس 9 پلاس در رتبه دوم قرار دارد.

امروزه گوشی‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین و البته عمومی‌ترین کالاهای دیجیتال در سراسر دنیا هستند. ازاین‌رو کمپانی‌های بسیاری در این زمینه همواره در تلاش‌اند تا گوشی‌های عالی را عرضه کنند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

مرکز تحقیقاتی Market Pulse ماه گذشته، یعنی در ماه آوریل، لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه می را منتشر کرد. در این لیست گلکسی اس 9 پلاس و اس 9 به ترتیب با در دست داشتن 2.9 درصد از سهم بازار، پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه آوریل 2018 بودند. بعد از دو پرچم‌دار سامسونگ، آیفون X و آیفون 8 پلاس با 0.3 درصد اختلاف، در رتبه سوم و چهارم بودند. در جایگاه پنجم، آیفون 8 با در دست داشتن 2.2 درصد از سهم بازار قرار داشت.

پیشنهاد فیسیت: گلکسی اس 9 پلاس پرفروش‌ترین گوشی هوشمند آوریل 2018 شد

 

وضعیت پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در ماه می با ماه آوریل تغییر بسیاری را تجربه کرده است. آیفون 8 با در دست داشتن 2.4 درصد از سهم بازار از جایگاه پنجم به جایگاه اول آمده است و جایگاه دوم با تفاوت اندکی به گلکسی اس 9 رسیده است.

تبلیغات موفق و مؤثر شرکت اپل در جام جهانی 2018، همچون "How to shoot on iPhone" دلیل اصلی موفقیت اپل برای به دست آوردن جایگاه پرفروش‌ترین گوشی ماه می 2018 است.

در این مدت یک‌ماهه فروش شیائومی ردمی 5A هم رشد زیادی داشته است. در ماه قبل این گوشی 1.5 درصد از سهم بازار را در دست داشت اما حالا ردمی 5A با 2.2 درصد سهم، در رتبه پنجمین گوشی پرفروش ماه می 2018 قرار دارد.

در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه می 2018 سه برند هواوی، ویوو و اوپو هم راه یافته است.

هواوی پی 20 لایت با در دست داشتن 1.4 درصد از سهم بازار در رتبه هفتم، ویوو X21 با فاصله کمی (سهم 1.4 درصدی) در رتبه هشتم و اوپو A83 با سهم 1.2 درصدی در جایگاه دهم قرار گرفته است.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: counterpointresearch


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر