رونمایی از ماشین اپل با موتور الکترونیکی در سال 2019

رونمایی از ماشین اپل با موتور الکترونیکی در سال 2019

شایعات مربوط به خودرو الکترونیکی شرکت اپل زود تر از آنچه که فکرش را می کردیم وارد اخبار شده است .اخبار به دست آمده از یک منبع معتبر یعنی The Wall Street Journal حاکی از این است که این شرکت در حال کار بر روی یک خودروی دارای موتور الکتریکی می باشد که قول داده است آن را برای سال 2019 آماده نموده و راهی بازار ها نماید .

افرادی که با خودرو های الکتریکی آشنایی دارند به محض شنیدن اخبار مربوط به خودروی اپل به یاد خودرویProject Titan افتادند و تنها تفاوت آنها را اینگونه توجیه می کنند که خودروی Project Titan اجازه یافته بود تا ظرفیت گروه 600 نفری خود را به سه برابر افزایش بدهد . به علاوه با توجه به اخبار موثق از منابع معتبر شرکت اپل بیش از یک سال برای تحقیقات خود در رابطه با نحوه برند سازی و در واقع منحصر کردن برند این محصول به نام خود تلاش می کرده است و حتی در همین راستا نیز در چند مورد فرصتی که داشته با افرادی از ادارات دولتی کالیفرنیا نیز ملاقات کرده است .
با این وجود سازنده iPhoneنیز تعدادی متخصص خودرو های بدون سرنشین را به استخدام در آورده است و طبق اخبار رسیده از منابع نزدیک به این شرکت ، ویژگی های تخصصی این محصول به زودی رسانه ای خواهند شد .اکنون مشخص می شود که نخستین وسیله نقلیه الکتریکی اپل آنچنان هم خودکار و اتوماتیک نخواهد بود که در شایعات مطرح می شد .
شواهد نشان می دهند که به احتمال قوی خودروی جدید اپل از کاربری های سطح بالا در صنعت خودرو به استفاده در تست کردن امکانات مختلف برای خودرو ها و سرمایه گذاری در این بخش منتقل خواهد شد . در هر صورت این اولین باری است که زمان دقیق تکمیل خودروی الکتریکی مورد ادعای شرکت اپل حتی به صورت شایعه هم که باشدرسانه ای شده است .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر