سامسونگ گلکسی اس10 در سه اندازه با سنسور اثرانگشت روی صفحه

سامسونگ گلکسی اس10 در سه اندازه با سنسور اثرانگشت روی صفحه

چه پیش‌بینی‌هایی درمورد گوشی سامسونگ گلکسی اس10 می‌شود؟

 چندماه تا معرفی گلکسی نوت9 مانده اما ما قصد داریم خبرهایی که درمورد گوشی پرچم‌دار بعدی این شرکت، گلکسی اس10 ، شنیده می‌شود را به شما بگوییم. بنا به گزارشگر بزینس اینسایدر، مینگ چی کو، این احتمال وجود دارد که اس10 در سه سایز مختلف 5.8، 6.1 و 6.4 اینچی منتشر شود. درضمن این احتمال وجود دارد که اپل نیز سری پرچم‌دار بعدی خود را در این اندازه‌ها منتشر کند. 
دو مدل بزرگ‌تر اس10 دارای سنسور اثر انگشت درون صفحه و مدل کوچک‌تر دارای سنسور بقل گوشی باشد. درضمن گفته می‌شود که مدل کوچک‌تر این گوشی خیلی مشخصات مدل بالایی نسبت به دو مدل بزرگ‌تر نداشته باشد. سامسونگ گلکسی اس9 در دو اندازه‌ی 5.8 و 6.2 اینچی می‌اید که تفاوت‌های کمی در مشخصات دارند و مدل بزرگ‌تر دوربین پشت دوگانه و رم بیشتر دارد. کو پیش‌تر نیز به خاطر پیشبینی‌های دقیقش درمورد اپل مورد توجه قرار گرفته بود. البته کو تنها فردی نیست که چنین پیش‌بینی‌هایی انجام می‌دهد. منابع دیگر نیز پیش از این گفته بودند که سامسونگ قصد اضافه کردن سنسور اثرانگشت روی صفحه نمایش را دارد. درضمن طبق پیشبینی کو، این قابلیت نقطه عطف سامسونگ نسبت به اپل خواهد بود. 
بنا به یک شایعه دیگر اس10 پنج دوربین خواهد داشت که یک زاویه دیگر به دوربین پشت و یک لنز دیگر به جلو برای دریافت پرتره است. 
بنا به پیشبینی کو اپل نیز گوشی‌های خود را در همین سایزها خواهد ساخت که در قیمت‌ها و مشخصات مختلف منتشر خواهند شد. او معتقد است که هر سه آیفون جدید مشابه آیفون ایکس، با صفحه نمایش فول‌اسکرینو سنسور فیس آی‌دی باشد. در حال حاضر آیفون8 و 8پلاس شباهت زیادی به آیفون6 و 6پلاس دارد. 
هنوز زمان زیادی تا انتشار گلکسی اس10 مانده است. شرکت سامسونگ معمولاً محصولات این خط تولید خود را اسفند ماه معرفی می‌کند. اما به زودی، در مرداد ماه نوت9 معرفی خواهد شد. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر