معرفی برخی از بهترین رم‌های 2018

معرفی برخی از بهترین رم‌های 2018

کامپیوترتان کند شده و فکر می کنید نیاز دارید آن را ارتقاء دهید؟ خب در همچین مواقعی اولین گزینه‌ای که به سراغ آن می‌توان رفت، رم است. RAM که مخفف Random Access Memory بوده از سخت افزارهای مهم کامپیوتر به شمار می‌رود و وظیفه واسطه بین سایر سخت افزارهای کامپیوتر برای رد و بدل اطلاعات را بر عهده دارد. این قطعه به صورت موقت اطلاعات را در خود ذخیره می‌کند، درصورت فراخوانی اطلاعات، به سرعـت آن را برای اجرا ارسال می‌کند تا سرعت پردازش و اجرا را بالا ببرد.

رم به دلیل ارزانی، دردسترس بودن و راحتی در تعویض، از اولین قطعاتی است که کاربران به سراغ آن می‌روند. با این حال نیز، کاربران در انتخاب یک رم خوب دچار مشکل می‌شوند. در ادامه قصد داریم برخی از بهترین رم های 2018 که می‌توانند گزینه مناسبی برای ارتقاء سیستم شما باشند را معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید

 

1.Corsair Vengeance LED

شرکت معروف آمریکایی Corsair دیگر نیازی به معرفی ندارد. یکی از بهترین گزینه‌ها و اولین انتخاب‌ها برای ساخت یک سیستم خوب. سری Vengeance LED این شرکت مخصوص اورکلاک کردن و بهره‌وری حداکثری است. در مدل DDR4 این سری CL16 ارائه شده است؛ این به معنای تاخیر زمانی کمتر در دسترسی به اطلاعات است که در سیستم‌های خصوص گیمینگ و پردازشی خاص بسیار اهمیت پیدا می‌کند. سرعت عملکرد آن نیز 3,466MHz است.

 

2. G.Skill Trident Z RGB

شرکت تایوانی G.Skill کاربرانی را بازار هدف خود قرار داده که به دنبال اورکلاک کردن سیستم خود هستن و همیشه دوست دارند از قدرت بیشتری بهره‌مند شوند. مدل Trident Z RGB مجهز به طیف کامل رنگ‌های رنگین کمان است که برای علاقه‌مندان به نورپردازی درون کیس می‌تواند جالب باشد. این رم نیز بر اساس استاندارد DDR4 است که با CL14 تا CL19 عرضه شده است. سرعت عملکرد آن نیز بین 2,400MHz تا 4,266MHz است.

 

3. Kingston HyperX Predator

می‌رسیم به شرکت معروف و آمریکایی کینگستون. اگر مادربرد شما DDR3 است می‌توانید روی این رم حساب کنید. یک رم شکارچی برای بهره‌وری بیش از حد. این محصول با CL9 تا CL11 عرضه شده است و سرعت پردازش آن از 1866MHz تا 2666MHz است. در محصولات این سری می‌توانید در رنج 4 تا 16گیگابایت بسته به نیاز خود یکی را برگزینید.

 

4.Kingston HyperX Fury

محصول دیگری از کینگستون. این رم به طور هوشمند نیاز سیستم را تشخیص می‌دهد و به مرحله اورکلاک می‌رسد. این سری در استاندارد DDR3 و DDR4 موجود است. CL 14 الی 16 را داراست و سرعت آن بین 2,133MHz و  2,666MHz است. از دیگر ویژگی‌های این سری، قیمت مقرون به صرفه آن است.

 

5.Corsair Dominator Platinum

اگر کارتان ایجاب می‌کند که تسک‌های پردازشی زیادی را اجرا کنید، Dominator Platinum از شرکت Corsair می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید بعدی شما باشد. یک رم با سرعت 4,000MHz که توانایی هندل کردن سنگین‌ترین پردازش‌ها را دارد. با این رم سیستم سرعت بسیار خوبی را کسب خواهد کرد و در قسمت رم با کمترین گلوگاه سرعت روبرو خواهید بود.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

حمیدرضا فهیمی

حمیدرضا فهیمی

⚠️404⚠️ اطلاعات بیشتری یافت نشد❗️


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

رضا اشراقی

سه‌شنبه, 30 مرداد 1397

لطفاً عکس تیتر مطب رو تغییر بدید . وقتی در مورد رم های سال 2018 و به طور کلی رم های روز بازار صحبت می کنید عکس تیتر از رم Ripjaws X جی اسکیل و xms3 کورسیر که مربوط به 6-7 سال پیشه جایگاهی نداره .

پاسخ

ثبت نظر