پوکو F1، اولین گوشی شیائومی از زیربرند ارزان قیمت پوکو رونمایی شد

پوکو F1، اولین گوشی شیائومی از زیربرند ارزان قیمت پوکو رونمایی شد

پوکو F1، اولین گوشی شیائومی از زیر برند ارزان قیمت پوکو رونمایی شد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 845، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی و... بهره می‌برد.

مدت‌هاست که کمپانی‌های بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند برای به دست آوردن سهم بازار بیشتری، برندهایی حاشیه‌ای با قابلیت‌هایی در حد گوشی‌های پرچمدار اما با قیمت بسیار مناسب‌تر را راهی بازار می‌کنند. آنر دقیقا یکی از همین زیربرندهاست که هواوی آن را ایجاد کرده است. به تازگی شیائومی هم چنین سیاستی را پیشگرفته است و برند «پوکو» را ایجاد کرده است.

روز گذشته شیائومی از اولین گوشی خود از سری پوکو با نام poco F1 را رونمایی کرد که در ادامه به بررسی مشخصات این گوشی می‌پردازیم. با فیسیت همراه باشید.

 

مشخصات پوکو F1 شیائومی

صفحه نمایش

پوکو F1 ، اولین گوشی از سری پوکو شیائومی از صفحه نمایش با پنل ال سی دی 6.18 اینچی با رزولوشن 2246 در 1080 بهره می‌برد که مانند بسیاری از بهترین گوشی‌ های 2018 دارای ناچ در قسمت بالای گوشی است. این صفحه نمایش با استفاده از گوریلا گلس محافظت می‌شوند اما صحبتی درباره نسخه آن نشده است.

 

مشخصات فنی

گوشی پوکو F1 شیائومی همانند بسیاری از بهترین گوشی های 2018 از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می‌برد که این پردازنده 8 هسته‌ای دارای فرکانس 2.8 گیگاهرتزی است. ضمنا این گوشی به پردازنده گرافیکی Adreno 630 مجهز شده است.

 

دوربین

گوشی جدید شیائومی، پوکو F1 به دوربین اصلی دوگانه با لنزها 12 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی این گوشی هم از لنزی 20 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. پوکو F1 به واسطه دوربین سلفی‌اش دارای قابلیت باز کردن قفل گوشی با چهره است.

 

باتری

شیائومی در اولین گوشی سری پوکو از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی غیرقابل تعویض استفاده کرده است که از فناوری 18 واتی QC 3.0 (شارژ سریع) بهره می‌برد.

 

گوشی پوکو F1 شیائومی

گوشی پوکو F1 شیائومی

 

حافظه داخلی و رم و قیمت

گوشی جدید شیائومی با نسخه‌های مختلفی راهی بازار خواهد شد. نسخه‌ای اط این گوشی دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که حدود 300 دلار قیمت‌گذاری شده است.

نسخه دیگری از این گوشی به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و قیمتی حدود 345 دلار خواهد داشت.

نسخه دیگر این گوشی از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که حدود 415 دلار قیمت‌گذاری شده است.

لازم به ذکر است که قیمت‌های گفته شده مربوط به هند است و قیمت‌های جهانی این گوشی‌ها در هفته آینده اعلام خواهد شد.

 

سایر ویژگی‌ها

  • سیستم عامل اندروید 8.1 ارویو
  • امکان اضافه کردن کارت حافظه microSD (جایگاه کارت حافظه با سیم کارت دوم مشترک است)
  • دارای جک 3.5 میلی متری آمپر
  • قابلیت تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت
  • رنگ‎‌های مشکی، آبی و قرمز

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر