امسال خبری از ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ نیست

امسال خبری از ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ نیست

با وجود شایعات مبنی بر انتشار ساعت هوشمند در سال 2018 به همراه گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل3، 3 ایکس‌ال و هدفون‌های گوگل پیکسل، شرکت گوگل اعلام کرد که قرار نیست امسال هیچ ساعت هوشمندی منتشر شود. رئیس بخش مهندسی Wear OS، مایلز بار در مصاحبه‌ی خود با Tom's Guide گفت که ما هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم و بیشتر تمرکز خود را روی همکاری با شریکانمان گذاشته‌ایم. 
البته اگر از طرفداران سیستم عامل Wear OS هستید باید بدانید که در مراسم IFA 2018 ساعت‌های هوشمند بسیار خوبی معرفی شد. البته شرکت سونی امسال یک ساعت هوشمند با قابلیت e-Paper را معرفی کرد که سیستم عامل Wear OS را اجرا نمی‌کند. 
شرکت دیزل نیز ساعت هوشمند On Full Guard 2.5 را معرفی کرده که بزرگ‌ترین ساعت هوشمند Wear OS در بازار خواهد بود. البته صفحه نمایش این ساعت خیلی بزرگ نخواهد بود و طول عمر باتری آن تنها دو روز است. 
با آن که خبر گوگل مبنی بر عدم انتشار یک ساعت هوشمند جدید تا حدی ناامید کننده بود اما این شرکت نگفته که هیچ‌گاه ساعت هوشمند پیکسل خودش را منتشر نخواهد کرد. پس هنوز می‌توانیم امیدوار باشیم. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر