سومین دوره جشنواره متولد ایران کافه بازار در حال برگزاری است

سومین دوره جشنواره متولد ایران کافه بازار در حال برگزاری است

امسال سومین سال متوالی است که کافه بازار برای حمایت از برنامه‌های ایرانی، جشنواره متولد ایران را برگزار می‌کند. جشنواره امسال کافه بازار که از امروز 13 شهریورماه آغاز شده است و تا 19 همین ماه ادامه دارد، با شعار «خوش نام و نشان، متولد ایران» در حال برگزاری است.در مدت جشنواره «متولد ایران»، صفحه اصلی کافه بازار تنها و تنها برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی را نمایش می‌دهد.

نیلوفر امینی، مدیر برگزاری جشنواره متولد ایران در مورد این جشنواره چنین توضیح داده است:

ما در سومین سال برگزاری متولد ایران قصد داریم بار دیگر نشان بدهیم که برنامه‌ها و بازی‌های موبایل ایرانی از کیفیت بالایی برخوردارند و خدماتی که ارائه می‌دهند قابل اعتماد است. رونق این برنامه‌ها و بازی‌ها، نشان‌دهنده‌ی اعتماد عمومی به آن‌ها است.

آمیرزا در صفحه اول کافه بازار

بازی آمیرزا یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ایرانی است که تا کنون بیش از 5 میلیون بار دانلود و نصب شده است. جالب اینجاست که این بازی در طول جشنواره «متولد ایران» در صفحه اول برنامه کافه بازار قرار گرفته است.

بازی آمیرزا در صفحه اول کافه بازار

بازی آمیرزا در صفحه اول کافه بازار

 

از طرفی برنامه آمیرزا هم امروز به روز رسانی را دریافت کرده و بخش متولد ایران را به بازی اضافه کرد. این بخش که محک زدن اطلاعات کاربران در زمینه اپلیکیشن‌ها و بازی‌های با کیفیت کافه بازار را هدف قرار داده است، از همین امروز فعال است و تا هفته آینده که پایان جشنواره متولد ایران است ادامه خواهد داشت. در پایان این مدت 7 روزه کاربر می‌تواند امتیاز جمع کند و نهایتا در پایان جشنواره به قید قرعه به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

به روز رسانی برنامه آمیرزا به اضافه شدن بخش متولد ایران خلاصه نمی‌شود بلکه در این آپدیت همچون سابق، فصل‌هایی جدید به برنامه اضافه شده است. بعلاوه استودیوی «نردبان اندیشه فردا» از عرضه نسخه iOS بازی آمیرزا به زودی خبر داده است.

 

پیشنهاد فیسیت: بررسی بازی آمیرزا، بازی اعتیاد آور ایرانی به همراه جواب بازی

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر