سامسونگ اولین گوشی هوشمند با تنظیمات دوربین سه گانه را معرفی کرد

سامسونگ اولین گوشی هوشمند با تنظیمات دوربین سه گانه را معرفی کرد

بالاخره شرکت سامسونگ به طور رسمی وارد تکنولوژی دوربین سه‌گانه شد. این شرکت گوشی گلکسی ای7 خود را برای اروپا و آسیا معرفی کرد که یک گوشی در رده معمولی با تنظیمات سه دوربینه در پشت گوشی است. این گوشی شامل سنسور 24 مگاپیکسلی با فکوس خودکار، یک لنز عمق مگاپیکسلی برای ایجاد افکت بوکه و یک لنز زاویه باز هشت مگاپیکسلی است که تا 120 درجه فضا را پوشش می‌دهد. 
این گوشی دارای صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ‌دی و سوپر آمولد، یک باتری 3300 mAh، تراشه‌ی 2.2 گیگاهرتزی چهار هسته‌ای و تا 6 گیگابایت رم با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی قابل ارتقا است. سیستم عامل این گوشی اندروید اورئو است. هنوز قیمت گلکسی ای7 اعلام نشده اما در تاریخ 19 مهر وارد بازار خواهد شد. 
تا به حال تنها شرکتی که اقدام به استفاده از تکنولوژی سه دوربینه کرده است شرکت هواووی در ساخت P20 Pro بود. انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ به زودی این تکنولوژی را به گوشی‌های پرچم دار خود نیز بیاورد. اوایل امسال شایعاتی مبنی بر پنج دوربینه بودن گوشی گلکسی اس10 به گوش می‌رسید که کمی زیاد به نظر می‌رسد. اما دی‌جی کوه، رئیس بخش موبایل سامسونگ اوایل امسال اعلام کرد که این شرکت قصد دارد قابلیت‌های خاصی را به گوشی‌های متوسط خود بیاورد تا کسانی که دوست دارند گوشی خوبی داشته باشند اما به اندازه‌ی کافی پول ندارند که یک گوشی پرچم‌دار بخرند بتوانند از این آن‌ها بهره ببرند. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر