رویداد سید استارز در تهران، شیراز و اصفهان برگزار می‌شود

رویداد سید استارز در تهران، شیراز و اصفهان برگزار می‌شود

رویداد سید استارز 2018 در شیراز، تهران، اصفهان در تاریخ‌های 15 تا 20 مهرماه برگزار خواهد شد. ثبت نام در این رویداد چگونه است؟

شیراز، تهران و اصفهان امسال و برای نخستین بار میزبان رویداد سید استارز 2018 است. این رویداد با هدف رقابت استارتاپ‌های ایرانی و اعزام برترین تیم‌ها به مسابقات جهانی برگزار خواهد شد.

 

سید استارز 2018 چیست

سید استارز (Seedstars) رویدادی جهانی است که پایگاهش در سویس قرار دارد. این رویداد هدف رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت کمپانی‌های جدید را دنبال می‌کند. سید استارز به دنبال استارتاپ‌هایی است که بتوانند مشکلات منطقه خود را حل ‌کنند یا محصولی سود ده برای بازار جهانی تولید کنند.

نهایتاً گردانندگان این رویداد استارتاپ‌های برتر را شناسایی کرده و با هدف حمایت از کسب‌وکارهای منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به آن‌ها حمایت می‌کنند.

 

ثبت‌نام استارتاپ‌ها در رویداد سید استارز 97

برای ثبت‌نام استارتاپ خود در این رویداد کافی است به این لینک مراجعه کرده و فرم را پر کنید. سپس کدی برای شما ارسال خواهد شد که به وسیله این کد می‌توانید در سایت جهانی سید استارز ثبت‌نام کنید.

 

زمان برگزاری رویداد سید استارز 2018

رویداد سید استارز 2018 ایران ابتدا در تاریخ 15 مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد و یک تیم برتر به تهران معرفی خواهد شد. سپس در تاریخ 17 مهرماه این رویداد در شیراز برگزار شد و تیم برتر باز هم به تهران معرفی خواهد شد. نهایتاً این دو تیم به همراه 8 تیم برتر تهران در تاریخ 20 مهرماه و در دانشگاه شهید بهشتی تهران به رقابت خواهد پرداخت. این رویداد همچون رویداد جاده ابریشم که سال قبل برگزار شد، کاملاً به صورت انگلیسی برگزار خواهد شد.

کاربران شیرازی می‌توانند تا تاریخ 7 مهرماه بلیت حضور در رویداد سید استارز را با مبلغ 40000 تومان خریداری کنند. از 7 تا 15 مهرماه بلیت حضور 60000 تومان است و بلیت روز 17 مهرماه 80000 تومان است.

خرید بلیت برای شیراز

خرید بلیت برای تهران و اصفهان

 2018 رویداد سید استارز

 رویداد سید استارز 2018

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

منبع خبر: سید استارز


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر