سامسونگ و ایده‌ای خلاقانه برای تمسخر اپل، هدیه دادن گلکسی اس 9 به شهروندان appel

سامسونگ و ایده‌ای خلاقانه برای تمسخر اپل، هدیه دادن گلکسی اس 9 به شهروندان appel

سامسونگ و ایده‌ای خلاقانه برای تمسخر اپل، ساموسنگ برای تمسخر اپل به 50 نفر از شهروندان شهر Apple گلکسی اس 9 هدیه داد.

مدت‌هاست که هواوی، سامسونگ و شیائومی، به روش‌های مختلفی اپل و آیفون‌های جدیدش را به سخره گرفته‌اند. دو کمپانی هواوی و شیائومی به تازگی چنین رویکردی را پیش گرفته‌اند اما سامسونگ هیچ‌گاه از تمسخر هواوی ترسی نداشته است.

بعد از ماجرای تمسخر هواوی آن هم با پخش پاوربانک بین افرادی که در صف انتظار خرید آیفون‌های 2018 بودند، سامسونگ روشی تقریباً مشابه را در پیش گرفته است. این کمپانی، شهری کوچک به نام Appel را در نترلند پیدا کرده است که تنها 312 نفر جمعیت دارد و به 50 نفر از مردم این شهر، پرچم‌دار خود، سامسونگ گلکسی اس 9 را هدیه داده است.

سامسونگ برای تمسخر اپل به شهروندان شهر Appel گلکسی اس 9 هدیه داد

سامسونگ برای تمسخر اپل به شهروندان شهر Appel گلکسی اس 9 هدیه داد

 

این تمسخر اگرچه به اندازه اقدام هواوی در صف خریداران آیفون XS سر و صدا نکرد اما ویدیوهای جالبی از این اقدام در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. برای نمونه یکی از افرادی که اس 9 را هدیه گرفته بود صادقانه اعتراف کرده است که تا کنون هدیه‌های زیادی نگرفته است. حتی برخی از افراد این شهر کوچک خود داوطلب شده‌اند که هدیه بقیه شهروندان را به دست آن‌ها برسانند.

سامسونگ پیش‌تر در ویدیویی آیفون 6 را به تمسخر گرفته بود. در این ویدیو خانمی که از گوشی آیفون 6 استفاده می‌کرد به شدت از مشکلات نرم افزاری، سرعت پردازنده پایین، عدم مقاومت در برابر نفوذ آب و... این گوشی ناراضی بود. فروشندگان فروشگاه اپل این خانم را به خرید یک آیفون X ترغیب می‌کردند اما نهایتاً این مشتری سامسونگ را به اپل ترجیح داد.

شاید روش تمسخر هواوی و تقسیم پاوربانک، بیش از همه در فضای مجازی سر و صدا کرد اما ایده شیائومی برای به سخره گرفتن اپل شاید جالب‌ترین ایده بود. شیائومی قیمت بالای آیفون‌های 2018 را هدف قرار داده بود و در باندل‌هایی هم نام و هم قیمت با آیفون‌های 2018، چندین کالا از جمله لپ تاپ، گوشی، هدفون و... را در اختیار کاربران قرار می‌داد.

 

پیشنهاد فیسیت: آیفون 2018 در یک کفه و پکیج هم قیمت اما پربار شیائومی در کفه دیگر، کدام یک انتخاب معقول‌تری است

پیشنهاد فیسیت: هواوی اپل را به سخره گرفت!

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر