ال جی V40 تین کیو، جذاب‌ترین تلاش ال جی برای ماندن در صحنه رقابت

ال جی V40 تین کیو، جذاب‌ترین تلاش ال جی برای ماندن در صحنه رقابت

ال جی V40 تین کیو، جذاب‌ترین تلاش ال جی برای ماندن در صحنه رقابت، با 5 دوربین و شارژ سریع رونمایی شد.

کمپانی ال جی ساعتی پیش از جدیدترین پرچمدار خود، ال جی V40 تین کیو رونمایی کرد. ال جی در این پرچمدار جدید از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذابی بهره برده است تا بتواند همچنان در صحنه رقابت باقی بماند. با ما همراه باشید تا مشخصات اصلی این گوشی را بررسی کنیم.

 

مشخصات گوشی ال جی V40 تین کیو

صفحه نمایش

ال جی V40 تین کیو به صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع P_OLED با نسبت 77.1 درصدی نمایشگر به بدنه و با رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل (QHD+) مجهز شده است.

نمایشگر پرچمدار جدید ال جی که همچون بسیاری از گوشی‌های هوشمند از ناچ بهره می‌برد، به واسطه محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

 

پردازنده

پرچمدار جدید ال جی به پردازنده اسنپدراگون 845 هشت هسته‌ای مجهز شده است که چهار هسته از نوع Kryo 385 Gold با فرکانس 2.7 گیگاهرتزی و چهار هسته دیگر از نوع Kryo 385 Silver و با فرکانس 1.7 گیگاهرتزی است. ضمنا این گوشی به پردازنده گرافیکی Adreno 630 مجهز شده است.

 

دوربین

تمرکز روی دوربین به نظر می‌رسد اصلی‌ترین تکنیک ال جی در طراحی گوشی جدیدش باشد. از این رو برای شاهد 5 دوربین در این گوشی هستیم. ال جی V40 تین کیو از دوربین اصلی سه گانه با لنزهای 12 مگاپیکسلی (دارای لرزش گیر اپتیکال، فوکوس خودکار، تشخیص فاز و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.5)، 16 مگاپیکسلی (لنز فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9) و 12 مگاپیکسلی (دارای قابلیت تله فوتو، زوم سه برابری، لرزش گیر اپتیکال، فوکوس خودکار، تشخیص فاز و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4) بهره می‌برد که به صورت افقی قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی این گوشی از قابلیت‌های HDR و پاناروما پشتیبانی می‌کند.

این گوشی از قابلیت Triple Shot بهره می‌برد به این معنا که می‌توانید ویدیو یا گیف‌هایی با سه عکس درست کنید که در این بین یک هوش مصنوعی هم به کمک شما می‌آید. درواقع هوش مصنوعی این گوشی افراد را در فریم‌ها تشخیص می‌دهد و در ایجاد بهترین ترکیب در این سه عکس، شما را راهنمایی می‌کند.

این گوشی به دوربین سلفی دوگانه با لنزهای 8 مگاپیکسلی (با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9) و 5 مگاپیکسلی (wide و دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4) مجهز شده است.

 

حافظه داخلی و رم

پرچمدار جدید ال جی در دو نسخه با حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایت طراحی شده است که هر دو نسخه از 6 گیگابایت رم بهره می‌برند. ال جی برای علاقه‌مندان به حافظه بیشتر، ال جی V40 تین کیو را به اسلات کارت حافظه MicroSD که ظرفیتی تا 512 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند، مجهز کرده است.

 

باتری و شارژ

ال جی V40 تین کیو به باتری لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض 3300 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. با توجه به رزولوشن بالای این گوشی (QHD+) به نظر می‌رسد که باتری 3300 برای آن کافی نباشد اما ال جی برای رفع این مشکل، پرچمدار جدیدش را به شارژ سریع بی سیم مجهز کرده است. ضمنا ال جی V40 تین کیو از شارژ سیمی با قابلیت Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند که قادر است در 36 دقیقه باتری گوشی را 50 درصد شارژ کند.

 

سایر مشخصات

  • سیستم عامل: اندروید 8.1 اوریو
  • دارای جک 3.5 میلی‌متری آمپر
  • حسگراثر انگشت در پنل پشتی گوشی
  • وزن: 169 گرم
  • دارای گواهی نامه IP68 و MIL-STD-810G (برای 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری آب دوام می‌آورد)
  • رنگ‌های مشکی، خاکستری، سرمه‌ای و صورتی
  • قیمت حدود 900 دلار
  • زمان عرضه 26 مهرماه

 

اگر بخواهید چنین هرینه‌ای را برای خرید یک گوشی بپردازید، کدام برند را ترجیح می‌دهید؟ آیفون، سامسونگ، هواوی، سونی و یا ال جی؟

به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مهرداد علی مدد

چهارشنبه, 18 مهر 1397

مهمترین مشکل ال جی آچدیتهای بسیار کم و بسیار دیر برای پوشیهاشه اگر میخواهید همیشه از قافله عصب باشید ال جی بهترین پزینه هستش

پاسخ

ثبت نظر