اولین گوشی آیفون 5G چه زمانی منتشر خواهد شد؟

اولین گوشی آیفون 5G چه زمانی منتشر خواهد شد؟

زیرساخت نسل 5جی شبکه‌ی گوشی‌ها در مراحل اولیه خود است با این حال بعضی از شرکت‌ها قصد دارند خیلی زود این قابلیت را در گوشی‌های خود جای دهند. بنا به یک گزارش جدید شرکت اپل نیز در سال 2020 به این شرکت‌ها خواهد پیوست. 
بنا به گفته یکی از کارمندان این شرکت مودم اینتل 8161 قرار است اتصال 5جی آیفون‌های جدید را فراهم کند. اما گفته شده که اینتل فعلاً مشکلاتی با افزایش بیش از حد دمای این تراشه‌ی خود دارد. 
به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد صبر کند تا اول شرکت‌های دیگر گوشی‌های 5جی خود را وارد بازار کنند سپس خودش وارد عمل شود. شرکت‌هایی مثل اوپو، ال‌جی، سامسونگ، هواوی، لنوو و سونی تایید کرده‌اند قصد دارند گوشی‌های 5جی خود را در سال 2019 منتشر کنند. 
با توجه به مکانی که در آن زندگی می‌کنید شاید هنوز هم تکنولوژی 4جی و ال‌تی‌ای برایتان جدید باشد. به نظر می‌رسد که گوشی‌هایی با قابلیت 5جی پیش از تکنولوژی شبکه‌های 5جی منتشر شوند. درضمن در ابتدا شهرهای بزرگ به این تکنولوژی مجهز خواهند شد. 
در تکنولوژی 5جی علاوه بر سرعت پهنای باند نیز افزایش می‌یابد. در نتیجه با پیشرفت تکنولوژی و اتصال همه چیز به اینترنت (از اینترنت اشیا گرفته تا حتی اتومبیل‎های خودران) دریافت اینترنت در مناطق شلوغ باکیفیت‎تر می‎شود. سرعت دانلود نیز هزاران برابر سریع‌تر از 4جی می‌شود. البته همه این‌ها درحد نظریه است و ممکن است در واقعیت شرایط جور دیگری بشود. درضمن شاید تا سال 2020 و انتشار آیفون 5جی اپل این تکنولوژی نیز به مکان زندگی شما راه پیدا کند. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر