چطور از دستیار صوتی گوگل اسیستنت روی آیفون و آیپد استفاده کنیم؟

چطور از دستیار صوتی گوگل اسیستنت روی آیفون و آیپد استفاده کنیم؟

اگر از دستیار صوتی سیری روی گوشی آیفون یا آیپد خسته‌ شده‌اید، می‌توانید به سادگی از گوگل اسیستنت استفاده کنید. این آموزش را در فیسیت ببینید

دستیارهای صوتی دیجیتال این روزها در بین کاربران زیادی جذاب شده‌اند اما باید بگوییم که حالا دیگر رقابت چندانی در بین این دستیارهای صوتی نیست. می‌گوییم رقابتی نیست زیرا سیری بدترین دستیار صوتی است و بی‌شک گوگل اسیستنت (Google Assistant) بهترین مورد!

اپل اما دستگاه‌های خود را به گونه‌ای امن و باثبات طراحی کرده است که به زندانی برای کاربران تبدیل شده است که گاهی اوقات نمی‌توانند از گزینه‌های دلخواه خود استفاده کنند، این در حالی است که کاربران اندروید آزادی عمل بیشتری دارند.

البته در مورد استفاده از دستیار صوتی یک راه ساده اما کمی زمان‌بر پیش روی شماست که با این روش می‌توانید به جای سیری از Google Assistant استفاده کنید. با این آموزش همراه فیسیت باشید.

 

استفاده از گوگل اسیستنت روی آیفون و آیپد

برای اینکه بتوانید از دستیار صوتی گوگل اسیستنت به جای سیری روی آیفون و آیپد استفاده کنید باید مراحل زیر را طی کنید:

1- برای این کار ابتدا باید اپلیکیشن گوگل اسیستنت را روی گوشی آیفون یا آیپد نصب کنید. (در اپ استور عبارت Google Assistant را تایپ کنید)

دانلود اپلیکیشن گوگل اسیستنت برای آیفون

دانلود اپلیکیشن گوگل اسیستنت برای آیفون

 

2- حالا باید عبارت “OK Google” را به گوشی معرفی کنید. برای این کار برنامه گوگل اسیستنت را باز کرده، روی آیکونی که در گوشه‌ی بالا و سمت راست قرار دارد ضربه بزنید.

3- در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود، روی گزینه Add to Siri ضربه بزنید.

 

فعال کردن گوگل اسیستنت روی آیفون و آیپد

فعال کردن Google Assistant روی آیفون و آیپد

 

4- حالا می‌توانید عبارت “Ok Goolge” و یا هر عبارت دیگری که می‌خواهید با گفتن آن Google Assistant فعال شود را ضبط کنید. برای این کار کافی است روی دکمه قرمز رنگ record ضربه بزنید و بعد از گفتن عبارت مورد نظر، Done را انتخاب کنید تا کار تمام شود.

 

قسمت بد ماجرا اینجاست که هر بار که بخواهید از گوگل اسیستنت استفاده کنید، باید سیری را صدا کنید. سپس سیری شما را به گوگل اسیستنت هدایت خواهد کرد. به هر ترتیب با همه این تلاش‌ها می‌توانید روی آیفون و آیپد از دستیار صوتی Google Assistant استفاده کنید.

البته راه ساده‌تری هم وجود دارد که با استفاده از آن و به صورت مستقیم و یکباره می‌توانید به گوگل اسیستنت هدایت شوید. برای این کار کافی است عبارت "Hey Siri, Ok Google" را بگویید.

 

مقالات مرتبط:

دستیار صوتی الکسا به یک میلیون درخواست ازدواج جواب رد داد

 

به نظر شما بهترین دستیار صوتی دیجیتال کدام است؟ نظرات و تجربیات خود درباره دستیارهای صوتی دیجیتال را با ما به اشتراک بگذارید.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: thenextweb


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر