کارت گرافیک خاص ایسوس ROG Strix RTX 2080 Ti OC Call of Duty: Black Ops 4 Edition معرفی شد

کارت گرافیک خاص ایسوس ROG Strix RTX 2080 Ti OC Call of Duty: Black Ops 4 Edition معرفی شد

شرکت ایسوس کارت گرافیک خاص و جدید خود را از خانواده محبوب ROG Strix و سری RTX 2080Ti انویدیا ویژه علاقمندان به بازی Call of Duty: Black Ops 4 معرفی کرده است. تولید این کارت بسیارمحدود بوده و تنها 500 عدد ازاین نسخه تولید خواهد شد وصرفاً درمناطق مورد نظر ایسوس دردنیا توزیع خواهد شد.

خنک کننده کارت گرافیک ROG StrixRTX 2080Ti OC COD Black Ops 4 ایسوس و همچنین جعبه این کارت دارای تم و طرح گرافیکی مخصوص به بازی Call of Duty Black Ops4 بوده و این باعث متمایز شدن این کارت خاص از نسخه معمولی آن می‌شود. همچنین استفاده از سیلیکیون نوع A انویدیا در این کارت خاص و گران قیمت در کنار مدار تغذیه حرفه ای و خنک کننده قدرتمندی که ایسوس برای این کارت خاص در نظر گرفته است، امکان دستیابی به فرکانس بوست پیش فرض 1665 مگاهرتزی را فراهم می‌کند تا در هنگام افزایش بار کاری کارت گرافیک به فرکانس مورد نظر دست یابد.

 

خنک کنندگی اختصاصی به سبک ایسوس

کارت گرافیک جدید و خاص ایسوس به واسطه خنک کننده قدرتمند و عظیم الجثه 2.7 اسلاتی خود که بخش اعظمی از ابعاد این خنک کننده را بلاک GPU شامل می‌شود و نسبت به خنک کننده‌های پیشین ایسوس 20 درصد وسعت و سطح تماس بیشتری را با GPU برقرار می‌کند، پردازنده قدرتمند انویدیا را به خوبی خنک خواهد کرد. همچنین هیت سینک‌های وسیع این خنک کننده که روی کل برد و سایر قطعات کارت  مانند چیپست‌های حافظه و اجزای تشکیل دهنده مدار تغذیه را فراگرفته‌اند، در لود پایین، به تنهایی از پس خنک سازی سایر اجرای کارت به جز GPU، به خوبی برخواهند آمد.
نهایتاً 3 عدد فن با طراحی اختصاصی ایسوس با نام Axial-Tech که دارای گواهی تاییدیه IP5X نیز می‌باشند، وظیفه خنک کنندگی نهایی و اکتیو این کارت را در لود بالا برعهده خواهد داشت. طراحی اختصاصی این فن‌ها شامل پروانه‌های بلند به همراه هسته مرکزی کوچک می شود که توسط یک حلقه احاطه شده‌اند و باعث افزایش استحکام فن شده و هوا را به صورت متمرکزترو با حجم بیشتری تولید و به درون هیت سینک جهت خنک سازی پردازنده گرافیکی و سایر اجزای کارت خواهند دمید و باعث ایجاد نویز صوتی کمتری می‌شوند.

 

مدار تغذیه قدرتمند 16 فاز

در حالی که فرکانس‌های مرجع این کارت به ااندازه کافی بالا هستند که بازی‌ها را در رزولوشن‌های بالا مانند 4k با فریم بسیار مناسبی اجرا کنند، اما گیمرهای حرفه ای معمولاً به مقادیر پیش فرض کارت گرافیک‌های قدرتمند و حرفه‌ای سری 2000 انویدیا با معماری Turing قانع نیستند و انتظار دارند که بتوانند فریم بیشتری را از این کارت دریافت کنند. بنابراین ایسوس کارت خاص و بسیار قدرتمند خود را به مدار تغذیه قدرتمند 16 فاز مجهز کرده که از قطعات بسیار با کیفیت و بادوام بالا مانند چوک‌های دارای استاندارد Super-Alloy و خازن‌های جامد پلیمری بهره می‌برند. بنابراین می‌توان گفت ایسوس کارت گرافیک جدید و خاص ROG Strix RTX2080Ti OC Black Ops 4 را برای به چالش کشیدن GPU و دریافت کارایی تا نهایت توان آن طراحی کرده است.

 

تولید شده توسط خط تولید Auto Extreme ایسوس

تمام کارت گرافیک‌های سری ROG Strix ایسوس توسط خط تولید تمام خودکار ایسوس موسوم به Auto-Extreme تولید و اسمبل شده و هیچ گونه دخالت انسانی در فرایند تولید کارت‌ها صورت نمی‌گیرد. انجام کلیه مراحل لحیم کاری قطعات بر روی PCB کارت،  در یک مرحله انجام شده و موجب می‌شود حرارت کمتری در حین فرایند به قطعات تشکیل دهنده کارت وارد شده و درنتیجه هزینه‌های تولید از جمله برق مصرفی را کاهش داده و به افزایش پایداری محصول نهایی کمک می‌کند.

 

نورپردازی Aura-Sync ایسوس دراین کارت، خاص‌تر از همیشه!

ایسوس برای نورپردازی این کارت گرافیک خاص خود با شرکت Activison که سازنده بازی Call of Duty Black Ops 4 است، همکاری کرده است و افکت‌های ویژه بازی را با نورپردازی Aura Sync ترکیب کرده است. به عنوان مثال در مواقع شمارش معکوس افکت نورپردازی لوگو پشت کارت به حالت چشمک زن درآمده و یا در زمانی که بازیکن به زیر آب رفته و یا در صورت سقوط مناطق بازی در حالت Blackout، رنگ آن تغییر خواهد کرد.

جالب است بدانید نرم افزار Aura Sync ایسوس امکان همگام سازی افکت‌های نورپردازی بازی COD BlackOps 4 براساس مراحل و ریتم بازی را با سایر قطعات سخت افزاری ایسوس که دارای نسخه مخصوص این بازی هستند (مانند مادربرد ASUS ROG MAXIMUS XI HERO (WI-FI) Call of Duty - Black Ops 4 Edition) و همچنین سایرقطعات سخت افزاری که با پلتفرم Aura Sync سازگار هستند، نیز فراهم می‌کند. این موضوع باعث می شود تا گیمر در چنین شرایطی خودش را در صحنه بازی تصور کند و حس بازی هیجان انگیز COD Black Ops 4 بیشاز پیش به گیمر القاء شود.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: techpowerup


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر