جشنواره یلدای 97، از همراه اول تا تخفیف کالای دیجیتال

جشنواره یلدای 97، از همراه اول تا تخفیف کالای دیجیتال

فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین چند سالی است که به مناسبت‌های مختلف و اعیاد، جشنواره‌هایی را ترتیب می‌دهند و به عبارتی فروش ویژه‌ای را به راه می‌اندازند که اتفاقا در بین کاربران هم محبوب شده است. یلدا یکی از همین مناسبت‌های دیرینه ایرانی است که علاوه بر دلیلی برای دور هم جمع شدن خانواده‌ها، مناسبت محبوبی در بین کسب و کارها و فروشگاه‌های اینترنتی نیز هست.

شاید بتوانیم این مناسبت را با نمونه خارجی بلک فرایدی مقایسه کنیم که در آن تخفیف‌های ویژه‌ای برای کاربران در نظر گرفته می‌شود.

امسال هم به رسم چند سال اخیر، کسب و کارهای اینترنتی ایرانی جشنواره یلدایی را در نظر گرفته‌‎اند که شامل تخفیف فروش اینترنت، هدیه مکالمه، هدیه سیم کارت تا تخفیف‌های ویژه کالاها هستند. با فیسیت همراه باشید تا چندین نمونه از این تخفیف‌ها و برنامه‌های یلدای 97 را با شما در میان بگذاریم.

جشنواره یلدای 97 در همراه اول

همراه اول برای یلدای 97 چندین برنامه‌ در نظر گرفته است که عبارتند از:

هدیه سیم کارت دائمی: از 27 آذر تا 3 دی ماه هر روز به قید قرعه به دو نفر از افرادی که از فروشگاه آنلاین همراه اول خرید کنند، سیم کارت دائمی با پیش شماره 0912 هدیه داده می‌شود.

کد تخفیف خرید مودم: افرادی که از 27 دی ماه تا 3 دی ماه در فروشگاه آنلاین همراه اول ثبت نام کنند، کد تخفیف خرید مودم دریافت می‌کنند و تا 15 در ماه فرصت دارند تا از این کد تخفیف برای خرید مودم از فروشگاه آنلاین همراه اول استفاده کنند.

گذر از پاییز به زمستان: از 25 آذر تا 10 دی 1397 با نصب یا به‌روز‌رسانی اپلیکیشن همراه من و ورود به برنامه، در قرعه کشی "گذر از پاییز به زمستان" همراه اول شرکت خواهید کرد که دارای جوایز 3 گوشی هوشمند، 5 هارد اکسترنال، 7 هدفون بی‌ سیم و 10 کارت 1000 امتیازی باشگاه فیروزه‌ای است.

 

یلدای 97 برای کاربران مخابرات

مخابرات هم برای کاربرانش در این ایام برنامه خاصی دارد. به گفته سیدمجید صدری، روابط عمومی مخابرات تمام مکالمات درون‌شبکه‌ای (تلفن ثابت به تلفن ثابت درون استانی) از ساعت 20 روز جمعه 30 آذرماه تا ساعت 8 صبح روز شنبه اول دی‌ماه به‌صورت رایگان برای تمام مشترکین در سراسر کشور محاسبه می‌شود؛ همچنین برای مشتریان سرویس اینترنت مخابرات، بسته‌های ترافیک زمان‌دار با تخفیف ویژه به مدت 10 روز به فروش می‌رسد.

 

جشنواره یلدای 97 و خرید کالای دیجیتال با تخفیف

بی شک خرید کالای دیجیتال آن هم با تخفیف ویژه در شرایط بازار کنونی که شاهد افزایش شدید قیمت این کالاها هستیم، یک فرصت بسیار خوب است. در ادامه چندین کالای دیجیتال خوش قیمت و با تخفیف ویژه را می‌بینید که تنها تا ساعت 12 شب روز 30 آذرماه فرصت خرید آن را دارید:

مموری

 

موس رپو در یلدای 97

 

هدست بی سیم رپو- یلدای 97

 

لپ تاپ گیمینگ

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر