مانیتور جدید و حرفه ای Predator XR343CKP ایسر معرفی شد

مانیتور  جدید و حرفه ای  Predator XR343CKP ایسر معرفی شد

شرکت ایسر که از برندهای صاحب نام در تولید لپ تاپ و همچنین مانیتورهای حرفه‌ای به شمار می‌رود، به تازگی یک مدل  جدید از مانیتورهای حرفه‌ای خود را با نام Predator XR342CKP معرفی کرده است. این مانیتور 34 اینچی و از نوع Ultra-Wide بوده و دارای پنل خمیده با شعاع انحناء 1900R و رزولوشن  تصویر1440* 3440 پیکسل می‌باشد.
استفاده از پنل IPS با زمان پاسخگویی فوق‌العاده سریع 1 میلی ثانیه از نوع MPRT (پاسخگویی در حین جابه جایی تصویر و بدون تاری تصویر) با روشنایی 300 نیت و کنتراست داینامیک 1000 :1 و نسبت تصویر فوق عریض 21:9 برای مانیتور جدید ایسر، مشخصاتی بسیار حرفه‌ای و خیره کننده به شمار می‌رود. نرخ بازسازی تصویر در این مانیتور با کمک فناوری Free Sync شرکت AMD به حداکثر 100 هرتز خواهد رسید که نسبت به مدل پیشین یعنی XR342CK  با نرخ بازسازی 75 هرتز، افزایش 25 هرتزی را  نشان داده و در واقع مهمترین تغییر مدل جدید در مقایسه با  نسخه قبل به شمار می رود. با توجه به نرخ بازسازی تصویر و همچنین زمان پاسخگویی بسیار سریع پنل این مانیتور، می‌توان گفت با یک مانیتور بسیار حرفه‌ای گیمینگ رو‌به‌رو هستیم که کاربر را در انواع بازی‌ها به خصوص بازی‌های دارای صحنه‌های سریع، ناامید و بازنده نخواهد کرد.
 

بخش پشتی مانیتور ACER Predator XR342CKP

مانیتور زیبا و البته فوق عریض XR342CKP ایسر دارای قابلیت پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ با عمق 10 بیت با پشتیبانی از پوشش طیف رنگ‌های  sRGB و  Adobe RGB و زاویه دید 172/178 درجه می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های این مانیتور زیبا و حرفه‌ای می‌توان به وجود دو اسپیکر 7 واتی با پشتیبانی از صدای فراگیر دالبی، 5 عدد درگاه USB 3.1، درگاه‌های ورودی HDMI و Display Port و قابلیت تنظیم ارتفاع مانیتور و همچنین اتصال به دیوار با پشتیبانی از استاندارد VESA نام برد.
قیمت این مانیتور البته بسیار بالا بوده و با قیمت حدودی 1799 دلار به فروش خواهد رسید.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: Techpowerup


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر