منو کلیک راست جیمیل را کاربردی‎تر می‎شود

منو کلیک راست جیمیل را کاربردی‎تر می‎شود

گوگل بالاخر منو کلیک راست جیمیل را کاربردی‎تر می‎کند. درنتیجه از حالا به بعد اگر روی یک ایمیل در جیمیل خود کلیک راست کنید گزینه‌های پیش روی بسیار بیشتری خواهید داشت. این قابلیت برای کسانی بسیار پرکاربرد خواهد بود که همیشه صندوق پستی خیلی پری دارند. 
با گسترش پلتفرم‎های شبکه‎های اجتماعی و اپلیکیشن‎های پیام رسان بعضی‌ها فکر می‎کردند که این پایان کار ایمیل خواهد بود. این اتفاق نیوفتاد و هنوز هم بسیاری از ما به شدت به ایمیل‌هایمان وابسته هستیم. اگر شما هم از کسانی هستید که هرروز در ایمیل‎های بسیار زیاد خود دست و پا می‎زنید می‎دانید که یک تغییر کوچک هم می‎تواند اثری بزرگ داشته باشد. یک تغییر کوچک در رابط کاربری می‎تواند باعث شود که در زمان شما چند دقیقه صرفه‌جویی شود که اگر فرد پر مشغله‎ای هستید این چند دقیقه‌ها می‎توانند در طول یک هفته چند ساعت برای شما بخرند. 

 

منوی محتوای جیمیل تغییر می‌کند 


گوگل نیز به همین منظور تغییراتی را در جیمیل ایجاد کرده است. یک تغییر کوچک در رابط کاربری که می‎تواند در زمان شما به طور چشمگیری صرفه‎جویی کند. به طور خلاصه گوگل کارهایی را که می‎توانید با کلیک راست روی یک ایمیل انجام دهید افزایش داده است. 
پیش از این گزینه‌ها بسیار محدود بودند. شما می‎توانستید ایمیل را آرشیو، حذف و یا علامت گذاری کنید. اما حال شما می‎توانید با یک کلیک راست به ایمیل پاسخ دهید، به همه ایمیل‎ها پاسخ دهید، آن را جابه‎جا کنید، برچست بزنید، میوت یا اسنوز کنید و حتی به دنبال ایمیل بگردید. این تغییر بسیار کوچک است و عجیب است که چرا گوگل تا به حال چنین اقدامی نکرده است اما باز هم باید از آن‌ها تشکر کنیم. در حال حاضر تغییر در منو کلیک راست برای کاربران جی سوئیت موجود است اما انتظار می‎رود که به زودی برای همه منتشر شود. 

 

منو کلیک راست را دست کم نگیرید 


زمانی که منو محتوای کلیک راست برای شما هم قابل استفاده شود می‎توانید با کلیک راست کردن روی یک ایمیل یا متن آن در جیمیل به آن دسترسی داشته باشید. کاربران ویندوز نیز می‎توانند دکمه Menu را روی صفحه کلید خود فشار دهند. برای استفاده از این قابلیت کاربران مک می‎توانند فشار دادن دکمه‌ Ctrl را فشار داده و روی ایمیل مورد نظر خود کلیک کنند. 

 

بیشتر بخوانید:

اضافه شدن حالت تیره به مرورگر کروم بتا

تلاش جدی مایکروسافت و تشویق کاربران به پایان دادن استفاده از مرورگر IE

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر