بهترين بلندگوهای بلوتوثی مقاوم

بهترين بلندگوهای بلوتوثی مقاوم

بلندگوهايی که در ليست زير ارائه شده اند ، قابل حمل ، ضد آب و بسيار محکم می باشند . اين بلندگوها تحمل هرچيزی را دارند .

بلندگوهايی که در ليست زير ارائه شده اند ، قابل حمل ، ضد آب و بسيار محکم می باشند . اين بلندگوها تحمل هرچيزی را دارند .

 

 

دريم ويو تريمور ارمی (Dreamwave Tremor army) 

ZOKAEE14

قیمت 399.99 دلار ، وزن اين بلندگو 12.6 پوند می باشد . اين بلندگو يک مخزن برق 20800 mAh است که می تواند 8 ( با حداکثر ميزان صدا ) تا 15 ( با 3/2 ميزان صدا ) ساعت کار کند ، علاوه بر اين در اين بلندگو يک پورت USB با خروجی 5V/1A قرار داده شده است که کاربر را قادر می سازد تا با استفاده از آن گوشی همراه خود را شارژ کند .

 

 

پيل الترا راگ مجهز به راديو اف ام   (Pyle UltraRugged with FM radio)

ZOKAEE15

قیمت 79.99 دلار ، اين بلندگو به راديو اف ام ، پورت USB فلش درايو (USB flash drive reader) ، قابليت خواندن کارت های حافظه SD ، پورت ورودی AUX و باتری قابل شارژ مجهز است . اين بلندگو 8 پوند وزن دارد و می تواند با باتری ، برق مستقيم و يا يک منبع برق 12V کار کند . مدت عملکرد اين باتری 6 ساعت می باشد .

 

 

 

اويزيان راکان (Evizian Rokon )

ZOKAEE16

قیمت 79.95دلار ، مدت عملکرد اين بلندگو 20 ساعت است و می تواند به صورت آماده به کار (STAND BY)  دویست  ساعت شارژ نگه دارد . اين دستگاه 4 بلندگو دارد و وزن آن 1.7 پوند می باشد . روکش سيليکونی اين بلندگو از آن در مقابل ضربه محافظت می کند . کاربر می تواند با استفاده از منبع برق 5,600 mAh اين بلندگو ، گوشی همراه خود را شارژ کند . يک دستگيره نيز برای اين بلندگو تعبيه شده است .

 

 

اربن بيتس توندرا 10W (Urban Beatz Tundra 10W)

ZOKAEE17

قیمت74.99 دلار ، اين بلندگو می تواند به مدت 7 ساعت موسيقی شما را با ميزان صدای 10W پخش کند . اين دستگاه مجهز به دو بلندگو ، يک ساب ووفر و يک منبع برق 1,800mAh برای شارژ کردن دستگاه های الکترونيکی می باشد . وزن اين بلندگو 2.2 پوند است . جعبه محکم چرمی و دستگيره اين بلندگو آن را ضد ضربه و قابل حمل ساخته است ، علاوه بر اين کاربر می تواند به عنوان بلندگوی گوشی همراه خود از آن استفاده کند .

 

گو گروو (GOgroove)

ZOKAEE18

29.99 دلار ، گو گرو بلو سينک يک بلندگوی ضد آب است که به صدای آنالوگ و يک کاور سيليکونی چرمی محکم مجهز می باشد . اين دستگاه دو بلندگوی 3W دارد که صدای بم خوبی ايجاد می کنند . مدت عملکرد اين بلندگو 4 ساعت می باشد .

 

 

کوليگ (Cooligg ) 

ZOKAEE19

قیمت  19.99 دلار ،  بلندگوی استريو کوليگ می تواند با يک بار شارژ ، 8 ساعت کار کند . اين بلندگو به يک باتری 1244mAh و دو بلندگوی 2W مجهز است . اين بلندگو در سايتهای مختلف به فروش می رسد .

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر