وان‎پلاس7پرو، یک گوشی در دو رنگ، صفحه‎ی منحنی و بدون ناچ

وان‎پلاس7پرو، یک گوشی در دو رنگ، صفحه‎ی منحنی و بدون ناچ

گوشی هوشمند وان‎پلاس7 پرو در تاریخ 24 اردیبهشت منتشر خواهد شد اما مدام خبرهای تأیید نشده‎ی جدیدی درمورد آن منتشر می‎شود. تصاویر جدید منتشر شده نشان می‎دهد که گوشی وان‎پلاس7 پرو در دو رنگ با نام‎های آبی سحابی و طوسی آیینه‎ای منتشر خواهد شد. طراحی مشاهده شده در این تصاویر غیر رسمی شبیه به چیزی است که پیش از این در تصاویر غیررسمی دیگر دیده بودیم درنتیجه انتظار می‎رود که گوشی منتشر شده نیز دقیقاً همین طراحی را داشته باشد. 
علاوه بر تصاویر و رنگ‎ها، در توییتی اشاره شده که صفحه نمایش این گوشی مثل سامسونگ گلکسی اس10 و هواوی پی30 پرو منحنی استو سه دوربین افقی در پشت آن قرار دارد. در تصاویر منتشر شده دوربین جلو دیده نمی‎شود. زیرا این گوشی بدون ناچ است و اطراف آن آنقدر بزرگ نیستند که یک دوربین در آن قرار گیرد. بنا به شایعات احتمال می‎رود که در گوشی وان‎پلاس از سیستم دوربین پاپ-آپ استفاده شود. البته هنوز نمی‎توان چیزی را تأیید کرد زیرا هنوز چیزی به طور رسمی تأیید نشده است. اما خبر خوب این است که این گوشی به زودی در سراسر جهان منتشر خواهد شد. 

 

بیشتر بخوانید:

گلکسی S10 5G منفجر شد؛ شروع یک نگرانی دوباره برای سامسونگ

گوگل اعتراف کرد که پیکسل‎های گران قیمت فروش نمی‎روند و مدل‎های ارزان‎تر منتشر خواهد شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر