مايکروسافت و گوشی پرچم دار جديد !

مايکروسافت و گوشی پرچم دار جديد !

اين عکس ها ، گوشی های لوميا 950 و لوميا 950 XL را نشان می دهند ، هر دو دستگاه به فلش سه گانه LED مجهز هستند ، علاوه بر اين گفته می شود لوميا 950 XL در برخی از نقاط جهان به صورت دو سيم کارته عرضه می شود . آينده گوشی همراه : اطلاعات زيادی در زمينه نمايشگاهی که در روز سه شنبه برگذار می شود منتشر شده است ، در مورد اين دو دستگاه تنها می توان گفت که 950 XL با نمايشگر 5.7 اينچی و پردازشگر اسنپدراگون 810 و 950 با نمايشگر 5.2 اينچی و پردازشگر 808 به بازار عرضه می شود . XL با اندازه و تجهيزات بهتری عرضه می شود اما می توان انتظار داشت که هر دو دستگاه به دوربين 20MP و اتصال USB نوع C مجهز باشند . بزرگ ترين ويژگی اين دو گوشی در اين است که با سيستم عامل ويندوز 10 به بازار می آیند ، بنابراين هنوز می توان اميد داشت که گوشی های هوشمند ، با سيستم عاملهای مايکروسافت به بازار عرضه شوند .

اين عکس ها ، گوشی های لوميا 950 و لوميا 950 XL را نشان می دهند ، هر دو دستگاه به فلش سه گانه LED مجهز هستند ، علاوه بر اين گفته می شود لوميا 950 XL در برخی از نقاط جهان به صورت دو سيم کارته عرضه می شود . آينده گوشی همراه : اطلاعات زيادی در زمينه نمايشگاهی که در روز سه شنبه برگذار می شود منتشر شده است ، در مورد اين دو دستگاه تنها می توان گفت که 950 XL با نمايشگر 5.7 اينچی و پردازشگر اسنپدراگون 810 و 950 با نمايشگر 5.2 اينچی و  پردازشگر 808 به بازار عرضه می شود . XL با اندازه و تجهيزات بهتری عرضه می شود اما می توان انتظار داشت که هر دو دستگاه به دوربين 20MP و اتصال USB نوع C مجهز باشند . بزرگ ترين ويژگی اين دو گوشی در اين است که با سيستم عامل ويندوز 10 به بازار می آیند ، بنابراين هنوز می توان اميد داشت که گوشی های هوشمند ، با سيستم عاملهای مايکروسافت به بازار عرضه شوند .

zokaee22

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر