خانواده هواوی میت 30 با سیستم عامل اختصاصی هواوی عرضه می‌شوند

خانواده هواوی میت 30 با سیستم عامل اختصاصی هواوی عرضه می‌شوند

خانواده هواوی میت 30 با سیستم عامل اختصاصی هواوی و پردازنده های سیلیکون کایرین 985 عرضه می‌شوند.

هواوی در این مدت به شدت تحت تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است و حتی شرکت‌های آمریکایی هم از سرویس‌دهی به هواوی سرباز زده‌اند. گوگل یکی از همین شرکت‌هاست و استفاده از سیستم عامل اندروید را برای هواوی محدود کرده است. هواوی اما این شرایط را با ارائه سرویس‌های اختصاصی خودش مدیریت می‌کند. به عنوان نمونه این کمپانی قصد دارد که سیستم عامل اختصاصی با نام "هنگ‌ منگ" را برای گوشی‌هایش عرضه کند.

در کنار همه این تحریم‌ها و مشکلاتی که هواوی دارد، این کمپانی از عرضه گوشی‌های پرچمدارش عقب نمانده است و قصد دارد با همان زمان‌بندی سابق خانواده هواوی میت 30 را رونمایی کند.

هواوی میت 30 و 30 پرو که جانشین‌ دو گوشی هواوی میت 20 و 20 پرو هستند، طبق شایعات قرار است با پردازنده اختصاصی هواوی، های سیلیکون کایرین 985 و سیستم عامل اختصاصی این شرکت، یعنی هنگ منگ رونمایی و عرضه شوند. البته هنوز مشخص نیست که این سیستم عامل تنها به گوشی‌های عرضه شده در چین محدود می‌شود و یا اینکه نسخه جهانی هم با همین سیستم عاملِ اختصاصی هواوی راهی بازار خواهد شد.

شایعات مبنی بر این است که این دو پرچمدار بعدی هواوی از خانواده میت 30، در تاریخ 22 سپتامبر، یعنی 31 شهریورماه، رونمایی خواهند شد. این در حالی است که طی دو سال گذشته معرفی خانواده میت هواوی در ماه اکتبر بود.

گفته می‌شود که پردازنده های سیلیکون کایرین 985 دومین نسل از چیپست‌های 7 نانومتری هواوی خواهد بود. گویا این پردازنده از لیتوگرافی فربنفش بهره خواهد برد و به لطف تجهیز به مودم داخلی بالونگ 5000، از قابلیت 5G هم پشتیبانی خواهد کرد. ضمنا گفته می‌شود که نسخه‌ای 5G از هواوی میت 20 پرو هم عرضه خواهد شد.

 

سایر مشخصات هواوی میت 30

هواوی میت 30 یکی از گوشی‌هایی است که کاربران زیادی انتظارش را می‌کشند و از این رو شایعات زیادی درباره آن در اینترنت وجود دارد. برای نمونه گفته می‌شود که این گوشی از نمایشگر 6.71 اینچی از نوع اولد بهره خواهد برد. ضمنا می‌دانیم که این گوشی به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین چهارگانه اصلی مشابه با هواوی میت 20 پرو، باتری 4200 میلی آمپر ساعتی، فناوری شارژ سریع 55 واتی و قابلیت شارژ معکوس 10 واتی مجهز خواهد شد.

 

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ اگر هواوی میت 30 با سیستم عامل اختصاصی هواوی راهی بازار شود، آیا حاضرید این گوشی را بخرید؟

 

اخبار مرتبط:

سیستم عامل اختصاصی هواوی تا پاییز عرضه می‌شود؛ سیستم عاملی یکپارچه و 60 درصد سریع‌تر

با کارت حافظه در گوشی‌های هواوی خداحافظی کنید؛ تحریمی دیگر علیه هواوی

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

س

چهارشنبه, 15 خرداد 1398

مطمئننا گوشی خوبی خواهد بود، فقط یک مشکل خیلی خیلی کوچیک هست اونم اینه که پول نداریم بخریم!!!!!

پاسخ

ثبت نظر