سامسونگ گلکسی نوت10 با هدفون‎های قدیمی کار نخواهد کرد

سامسونگ گلکسی نوت10 با هدفون‎های قدیمی کار نخواهد کرد

در سامسونگ گلکسی گلکسی نوت10 دیگر نخواهید توانست از جک هدفون 3.5 میلی‎متری استفاده کنید و فقط امکان استفاده از هدفون USB-C یا بلوتوث وجود دارد. این خبر می‎تواند برای بسیاری از کسانی که منتظر سری جدید گوشی‎های گلکسی نوت بودند ناامیدکننده باشد. سامسونگ یکی از تنها شرکت‎هایی بود که وقتی بیشتر سازندگان گوشی هوشمند از درگاه USB-C و بلوتوث برای هدفون استفاده می‎کردند به جک 3.5 میلی‏متری پایبند ماند. 
البته این اولین گوشی سامسونگ نیست که در آن از جک 3.5 میلی‎متری استفاده نمی‎شود. در گوشی گلکسی ای80 نیز که همین ماه منتشر شد، جک 3.5 میلی‎متری حذف شده بود.در سامسونگ گلکسی ای80 اس و همچنین سامسونگ گلکسی فولد، جک 3.5 میلی‏متری حذف شده، البته گوشی گلکسی فولد به همراه یک جفت گلکسی بادز رایگان فروخته می‎شود. 
هنوز دقیقاً معلوم نیست که چرا سامسونگ چنین تصمیمی برای گلکسی نوت10 گرفته اما باید به مشتریان خود پاسخ دهد. وقتی که شرکت وان‎پلاس جک هدفون 3.5 میلی‎متری را از گوشی پرچم‎دار خود، وان‎پلاس 6تی حذف کرد گفت که دلیل تصمیمش قرار دادن یک باتری بزرگ‎تر در گوشی بوده و هدفون‎های بلوتوثی آنقدر قوی شده‎اند که ارزش این تغییرات را داشته باشند. شاید سامسونگ نیز به همین دلیل تصمیم گرفته که جک هدفون را برای گلکسی نوت10 حذف کند. 
به هر حال به نظر می‎رسد که این تصمیم در ابعاد بزرگ و برای تمام گوشی‏های گلکسی نوت گرفته شده است. بنا به گزارش اندروید پلیس، در گلکسی نوت10 از دکمه‎ی فیزیکی استفاده نخواهد شد و جای آن را بخش‎های حساس به لمس روی قاب گوشی خواهد گرفت. دکمه‎ی پاور نیز جایگزین خواهد شد. 
درضمن قرار است که برای اولین بار سری گلکسی نوت در دو مدل منتشر شود. یک مدل‎ی ارزان قیمت‎تر Note 10e و یک مدل‎ گران‎تر‎Note 10 Pro. Galaxy Note 10e دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی و Note 10 Pro دارای صفحه نمایش 9.75 اینچی است. هردو مدل در انواع 4جی و 5جی منتشر خواهند شد. به طور کلی شاهد چهار مدل مختلف گلکسی نوت10 به صورت جهانی خواهیم بود.

 

خبرهای مرتبط:

گلکسی نوت 10؛ سه برابر سریع‌تر از گلکسی اس 10 شارژ خواهد شد

گلکسی نوت 10 با چیدمان دوربین متفاوت در راه است

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.   

 

 

منبع خبر: t3

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر