در مراسم MWC 2019، شرکت اوپو از تکنولوژی دوربین زیر صفحه نمایش خود رونمایی خواهد کرد.

در مراسم MWC 2019، شرکت اوپو از تکنولوژی دوربین زیر صفحه نمایش خود رونمایی خواهد کرد.

اوایل این ماه، برایان شن، معاون رئیس شرکت تولید گوشی هوشمند چینی اوپو یک کلیپ از مدل اولیه تکنولوژی اولین دوربین زیر صفحه نمایش خود رونمایی کرد. اوپو امروز اعلام کرد که در مراسم  MWC 2019 شانگهای که از پنجم تا هشتم تیر برگزار می‎شود شرکت خواهد کرد. در پوستر منتشر شده توسط این شرکت به نظر می‎رسد که اوپو قصد دارد در کنفرانس خبری این مراسم دوربین زیر صفحه نمایش خود را رونمایی کند. 
در یک ویدئو کلیپ کوتاه برایان شن گفت که تکنولوژی دوربین زیر صفحه نمایش هنوز در مراحل اولیه قرار دارد. او همچنین افزود :« در این مرحله بازدهی دوربین‎های زیر صفحه به خوبی دوربین‎های معمولی نیست و کیفیت اوپتیکال کمی کاهش می‎یابد، اما هیچ تکنولوژی جدیدی در ابتدا عالی نیست.» 
هنوز هیچ اطلاعاتی درمورد این تکنولوژی پیشرفته اعلام نشده اما امید می‎رود که این شرکت در مراسم  MWC19 شانگهای اطلاعات بیشتری را منتشر کند. البته اوپو تنها شرکت ساخت گوشی نیست که روی تکنولوژی ساخت دوربین جلو درون صفحه نمایش کار می‎کند. دیگر تولیدکنندگان، مثل شیائومی، ویوو و سامسونگ نیز در حال کار کردن روی تکنولوژی مشابه هستند. 
حتی چند ساعت پس از انتشار ویدئو شرکت اپو از تکنولوژی جدیدش، شرکت چینی شیائومی نیز از تکنولوژی دوربین درون صفحه نمایش خود رونمایی کرد. در این ویدئو یک گوشی می9 نشان داده شد که در آن دوربین سلفی زیر صفحه نمایش قرار داشت. این تکنولوژی می‎تواند قابلیت کلیدی نسل بعدی گوشی‎های هوشمند Mi MIX باشد. 

 

بیشتر بخوانید:

بهشت ایران از چنگ ماینرها در آمد؛ تعرفه برق صادراتی برای استخراج بیت کوین در نظر گرفته شد

آیدا؛ اولین ربات انسان نمای نقاش دنیا

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: gizmochina

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر