رندرهای رسمی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس فاش شد

رندرهای رسمی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس فاش شد

رندرهای رسمی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس فاش شد.

مهم‌ترین خبر این روزها در دنیای گوشی‌های هوشمند، درباره گلکسی نوت 10، پرچمدار بعدی سامسونگ از خانواده گلکسی نوت است. درواقع ماه‌هاست که شایعات زیادی درباره این گوشی‌های می‌شونیم که مهم‌ترین شایعه هم به عرضه دو گوشی از این خانواده با نام‌های گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو است و این نخستین باری است که سامسونگ تصمیم به عرضه دو گوشی در این سری گرفته است.

در طول ماه‌های گذشته چندین بار طراحی مفهومی و یا حتی تصاویری واقعی از این گوشی‌ها درز پیدا کرد. حالا اما به نظر می‌رسد که رندرهای رسمی از گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 (Galaxy Note 10) فاش شده است. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه با توجه به این رندرها به نظر می‌رسد را با هم بررسی کنیم.

 

اطلاعات فاش شده به واسطه رندرهای رسمی گلکسی نوت 10 

رنگ‌بندی گلکسی نوت 10

با توجه به تصاویر، می‌دانیم که سامسونگ این گوشی را در دو رنگ، یکی مشکی و دیگری نقره‌ای رنگ معرفی خواهد کرد. ضمنا مشخص است که رنگ نقره‌ای این گوشی به صورت گرادیانتی طراحی شده است و با چیزی شبیه به طراحی پنل پشتی هواوی P30 پرو مواجه هستیم.

قلم Spen این گوشی هم دو رنگ خواهد بود، به طوری که رنگ مشکی این گوشی از قلم مشکی رنگ و رنگ نقره‌ای آن از قلم آبی رنگ بهره خواهد برد.

رندرهای رسمی گلکسی نوت 10 همراه با قلم Spen_ رنگ مشکی

رندرهای رسمی گلکسی نوت 10 همراه با قلم Spen_ رنگ مشکی

 

طراحی نمایشگر و پنل پشتی

در تصاویر رسمی فاش شده از گلکسی نوت 10 مشخص است که این گوشی از نمایشگر روزنه‌دار بهره خواهد برد. این روزنه در وسط نمایشگر قرار گرفته است و دوربین سلفی در آن جای دارد. ضمنا به نظر می‌رسد که سامسونگ حاشیه‌های Galaxy Note 10 را دقیقا مشابه با گلکسی نوت 9 طراحی کرده است.

 

طراحی دوربین

در طراحی دوربین اما سامسونگ تغییر ایجاد کرده است. برخلاف پرچمداران قبلی این خانواده، حالا در گلکسی نوت 10 شاهد دوربین عمودی هستیم. برخلاف شایعاتی که تا کنون جریان داشت، حالا مشخص شده است که Galaxy Note 10 دارای دوربین اصلی سه‌گانه خواهد بود اما گلکسی نوت 10 پلاس علاوه بر دوربین سه‌گانه، از یک سنسور ToF هم بهره خواهد برد.

 

آنچه در گلکسی نوت 10 نخواهیم دید

به نظر می‌رسد که هیچ یک از دو مدل گلکسی نوت 10 از قابلیت ضربان‌سنج قلب بهره نمی‌برند. ضمنا در تصاویری که فاش شده است، مشخص نیست که این گوشی‌ها به جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز خواهند شد یا خیر. از طرفی به نظر می‌رسد که سامسونگ دکمه بیکسبی قدیمی را هم حذف کرده باشد.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، این گوشی‌ها فاقد سنسور اثر انگشت در پنل پشتی هستند. البته این مسئله اصلا عجیب نیست زیرا این گوشی‌ها هم درست مانند گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس، از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر بهره خواهند برد.

 

سایر مشخصات، قیمت و زمان رونمایی

بنا بر اطلاعاتی که تا کنون درباره پرچمداران بعدی سامسونگ از این خانواده در دست است، می‌دانیم که Galaxy Note 10 با نمایشگر 6.3 اینچی و گلکسی اس 10 پلاس با نمایشگر 6.7 اینچی عرضه خواهد شد. ضمنا می‌دانیم که هر یک این گوشی‌ها، یک نسخه 5G هم خواهند داشت. قیمت این گوشی‌ها اما کمی زیاد به نظر می‌رسد، گویا قدرتمندترین ورژن این گوشی‌ها، حدودا 2000 دلار قیمت خواهند داشت.

بنا به شایعات قبلی و همچنین روال سابق سامسونگ در معرفی گوشی‌های سری نوت، انتظار داریم که سامسونگ این گوشی‌ها را در تاریخ 7 آگوست یعنی 16 مرداد ماه رونمایی کند.

 

با فیسیت همراه باشید تا آخرین اخبار دنیای فناوری اطلاعات را با شما در میان بگذاریم.

 

اخبار مرتبط:

5 دلیل مهم برای خریدن گلکسی نوت 9 در مقابل 4 دلیل برای چشم‌پوشی از آن

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر