عکس هايی از بیلد سيستم عامل ويندوز 10 گوشی همراه منتشر شد !

عکس هايی از بیلد سيستم عامل ويندوز 10 گوشی همراه منتشر شد !

يکی از اين ويژگی ها ، امکان بزرگ تر کردن و يا کوچک تر کردن تصاوير ، متن ها و يا عکس های موجود در صفحه نمايش می باشد . اين ويژگی کاربرد زيادی دارد از اين رو اضافه کردن اين قابليت به سيستم عامل جديد منطقی می باشد . ويژگی ديگر ، منو تنظيمات پيشرفته است . می توان گفت که مايکروسافت از چند جنبه سيستم عامل جديد را ارتقاء بخشيده است . مايکروسافت فردا در کنار رونمايی از دستگاه لوميای جديد ، اطلاعات بيشتری را در زمينه اين سيستم عامل ارائه می کند . انتظار می رود نسخه بروزرسانی شده هم زمان با تکميل بروزرسانی TH2 از ماه نوامر (10 آبان تا 9 آذر) به بازار عرضه شود .

ويژگی های اضافه شده به بیلد جديد :

يکی از اين ويژگی ها ، امکان بزرگ تر کردن و يا کوچک تر کردن تصاوير ، متن ها و يا عکس های موجود در صفحه نمايش می باشد . اين ويژگی کاربرد زيادی دارد از اين رو اضافه کردن اين قابليت به سيستم عامل جديد منطقی می باشد . ويژگی ديگر ، منو تنظيمات پيشرفته است . می توان گفت که مايکروسافت از چند جنبه سيستم عامل جديد را ارتقاء بخشيده است . مايکروسافت فردا در کنار رونمايی از دستگاه لوميای جديد ، اطلاعات بيشتری را در زمينه اين سيستم عامل  ارائه می کند . انتظار می رود نسخه بروزرسانی شده هم زمان با تکميل بروزرسانی TH2 از ماه نوامر (10 آبان تا 9 آذر) به بازار عرضه شود .

 

zokaee45

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر