احتمال انتشار پیکسل 4a در کنار پیکسل 4

احتمال انتشار پیکسل 4a در کنار پیکسل 4

آیا ممکن است در کنال گوگل پیکسل 4 گوشی گوگل پیکسل 4a نیز منتشر شود؟ این خبری است که یک نام رمز موجود در اپلیکیشن دوربین گوگل لو داده است. به گزارش 9to5Google یک دستگاه با نام رمز «needlefish» در کنار دو نام رمز «coral» و «flame» منتشر شده که به نظر می‎رسد مربوط به پیکسل 4 و پیکسل 4 XL است. 
در حال حاضر همه چیز در حد حدسیات است اما نام «needlefish» در کنار کوالکوم اعلام شده بود که نشان می‎دهد یک دستگاه اندروید با تراشه اسنپ دراگون است. این نام‎های رمز مدت‌هاست که شنیده می‎شود، تنها مسئله این است که به چه چیزی اشاره می‌کنیم. 

 

شمارش پیکسل‎ها 


گوشی‎های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL اردیبهشت ماه منتشر شد درنتیجه کمی بعید است که گوگل به ناگهان پس از پنج ماه یک گوشی میان‌رده دیگر را منتشر کند. با این حال به گفته‎ی 9to5Google، گوشی‌های Pixel 3a نیز قرار بود در کنار پیکسل 3 و Pixel 3 XL منتشر شود. 
آیا گوگل نیز قصد دارد گوشی‌های مدل بالا و میان‎رده خود را همزمان معرفی کند؟ شاید. این چیزی است که اپل و سامسونگ در چند سال اخیر انجام می‌دهند. در حال حاضر نمیدانیم که گوگل چه برنامه‌ای دارد اما همه چیز را به زودی در مراسمی که آبان ماه برگزار می‌شود به شما خواهیم گفت. 

 

بیشتر بخوانید:

21 تصویر از گوگل پیکسل 4XL لو رفت؛ مشخصات این گوشی را قبل از رونمایی ببینید

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر