تلکام 98 از 26 تا 29 آذرماه برگزار خواهد شد

تلکام 98 از 26 تا 29 آذرماه برگزار خواهد شد

تلکام 98 از 26 تا 29 آذرماه برگزار خواهد شد.

تلکام، یکی از نمایشگاه‌های معروفی است که چند سالی است در ایران برگزار می‌شود. امسال اما داستان متفاوت بود و گفته می‌شد که امسال تلکام برگزار نخواهد شد. گویا وزارت ارتباطات و شرکت‌های بزرگ مخابراتی و ICT امسال قصد برگزاری تلکام را نداشتند و از این رو تاریخ مشخصی برای آن اعلام نکرده بودند.

حالا اما به نظر می‌رسد که این مسائل رفع شده است و بیستمین تلکام از 26 آذرماه تا 29 آذرماه برگزار خواهد شد. گویا اولین گروهی که در این رویداد حضور خواهد داشت، نمایشگاه سندیکای صنعت مخابرات خواهد بود.

اگرچه تاریخ برگزاری تلکام 98 دیر اعلام شد اما چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص چنین توضیح داده بود:

آمارها و بررسی‌های ما نشان می‌داد که ظرفیت بازدید عمومی از نمایشگاه تلکام در حال کاهش است و جنس ارتباطی که در این نمایشگاه برقرار می‌شود از سمت مردم با شرکت‌ها در حال کم‌ شدن است و بیشتر ارتباط بین شرکت‌ها با شرکت‌ها وجود دارد. به همین‌ خاطر به این فکر کردیم که به جای اینکه تلکام را مانند الکامپ برکزار کنیم، به فضایی برای گفت‌وگو بین شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطی کشور اعم از نرم‌افزار و سخت‌افزار تبدیل کنیم. یعنی تبدیل نمایشگاه تلکام شبیه به نمایشگاه «ظرفیت» باشد که تمامی طرفین فعال در حوزه کنار هم به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازند.

 

اخبار مرتبط:

جذاب‌ترین بازیگران الکامپ 98؛ استارتاپ‌های کاربردی و خلاقانه الکامپ 98 را بشناسید

هفدهمین دوره نمایشگاه الکامپ شیراز، الکامپ و تلکام 97 برگزار می‌شود 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر