مایکروسافت ناو 2016، با قابلیت های Cloud و تجزیه و تحلیل

مایکروسافت ناو 2016، با قابلیت های Cloud و تجزیه و تحلیل

مایکروسافت با ساخت بسته مایکروسافت داینامیکز ناو 2016 (Microsoft Dynamics NAV) به درخواست های برنامه ریزان منابع سازمانی در سطح کوچک و متوسط پاسخ داد. این محصول ارائه شده، دامنه گسترده ای از قابلیت ها شامل یکپارچگی نزدیک با مایکروسافت آژور، داینامیکز سی آر ام (Dynamics CRM)، آفیس 365و نیز توانایی هایی برای کار کردن با موبایل را در اختیار کاربر قرار می دهد.

یکی از مزیت های این نرم افزار استفاده از آن بر روی گوشی های هوشمند اپل iOS و اندرویدی و ویندوزی است. علاوه بر آن این نرم افزار مدیریت مستند و گردش کار بهتری دارد.
تحلیل بصری BI نیز به این نرم افزار افزوده شده که به تیم ها توانایی رسم شاخص های کلیدی برای عملکرد سازمان بر روی داشبورد را می دهد. مایکروسافت نیز در این نرم افزار یکپارچگی آنلاین با داینامیکز سی آر ام برقرار کرده که منجر به رشد فروش و بهبود سرویس خریداران می شود.
از آنجایی که در عصر حاضر، بسط دادن عملیات از اهمیت بالایی برخوردار است، دینامیکز ناو 2016 نیز قابلیت توسعه یافتن بر روی پایگاه داده SQL مبتنی بر Cloud در مایکروسافت آژور را دارد. از این محیط رایانش ابری نیز برای ارتباط بیشتر بین داینامیکز ناو و دیگر سرویس های cloud استفاده می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر