ایرانسل 13 ساله شد؛ اپراتوری با سهم بازار 43 درصدی

ایرانسل 13 ساله شد؛ اپراتوری با سهم بازار 43 درصدی

ایرانسل 13 ساله شد؛ اپراتوری با سهم بازار 43 درصدی و در آمد 42 هزار میلیارد تومانی برای دولت.

امروز ایرانسل 13 ساله شده است و به مناسبت همین موضوع هم رویدادی را ترتیب داده است که طی این رویداد آمار و ارقام جالبی درباره روند فعالیت این شرکت و دستاوردهایش مطرح شده است. با فیسیت همراه باشید تا خلاصه‌ای از این رویداد را با هم مرور کنیم.

 

ایرانسل؛ اپراتوری با سهم بازار 43 درصدی

یکی از بخش‌های این رویداد، اعلام درصد سهم بازار ایرانسل در بین اپراتورهای موبایلی کشور بود. بنا به گزارش رگولاتوری، ایرانسل 43 درصد از سهم بازار موبایل را در کشور در دست دارد و به این ترتیب بعد از همراه اول که سهم بازار 52 درصدی دارد، دومین اپراتور موبایلی کشور است. در آخر هم رایتل، با سهم بازار 5 درصدی قرار دارد.

 

درآمدزایی 42 هزار میلیاردی ایرانسل برای دولت

بخش مهمی از این رویداد ایرانسل، شرح میزان درآمدزایی ایرانسل برای دولت بود. به گفته ایرانسل، این اپراتور در این 13 سال حدود 42 هزار میلیارد تومان درآمد برای دولت داشته است که بیش از 32 هزار میلیارد از این درآمد، مستقیما به دولت پرداخت شده است.

علاوه بر درآمدزایی، ایرانسل اشتغال‌زایی بسیار خوبی هم در ایران داشته است. بنا به آماری که عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل اعلام کرده است، این شرکت 2337 هزار شغل مستقیم در تهران و سایر شهرستان‌ها ایجاد کرده است. البته آمار اشتغال غیرمستقیم به مراتب بیشتر هم بوده است و این آمار تقریبا به 57043 می‌رسد.

 

آمار همکاری ایرانسل و اسنپ

ایرانسل حدودا سه سال است که به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران اسنپ فعالیت دارد و حالا و در جریان مراسم تولد 13 سالگی، ایرانسل جزییاتی از اسنپ را شرح داده است. بنا به گزارش ایرانسل، اسنپ در طول روز بیش از دو میلیون درخواست سفر دارد که بیشتر از 600 هزار راننده فعال، این سفرها را انجام می‌دهند. اسنپ فود هم به صورت روزانه 90 هزار سفارش غذا دارد و این سفارشات را با همکاری 13 هزار رستوران در سراسر ایران تامین می‌کند. اسنپ باکس اما پرکاربردترین سرویس اسنپ است که روزانه 85 هزار درخواست دارد.

به جز این موارد جزییات سایر بخش‌های اسنپ از جمله اسنپ تریپ، اسنپ Q، اسنپ روم و... هم در این رویداد توسط ایرانسل شرح داده شد.

 

ایرانسل من بیش از 27 میلیون مرتبه دانلود شده است

بخشی از رویداد مراسم 13 سالگی ایرانسل، به کیفیت پشتیبانی ایرانسل اشاره داشت. در حال حاضر بیش از 533 کارشناس به صورت 24 ساعته و هر روز هفته، پاسخ‌گوی مشکلات کاربران ایرانسل هستند.

گذشته از این، از سال 2017 به بعد هم، چت آنلاین به عنوان بخش دیگری از پشتیبانی ایرانسل اضافه شد که اتفاقا با رشد خوبی هم مواجه بوده است. اما در این بین یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای پشتیبانی، اپلیکیشن ایرانسل من بوده است که به گفته مدیرعامل ایرانسل، در حال حاضر بیشتر از 27 میلیون بار دانلود و نصب شده است. جالب اینکه این برنامه در حال حاضر جز 5 اپلیکیشن محبوب کافه بازار به حساب می‌آید.

 

آیا شما هم جز کاربران ایرانسل هستید؟ نقاط قوت و نقاط ضعف این اپراتور موبایلی را در چه چیزهایی می‌بینید؟

 

اخبار مرتبط:

کد دستوری باقی مانده اینترنت همراه اول و ایرانسل چیست؟

مدیرعامل ایرانسل بعد از 13 سال عوض شد

هواوی و ایرانسل با هم همکاری می‌کنند؛ هواوی Y5 lite ، یک گوشی ارزان قیمت با اینترنت رایگان

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

unknown

سه‌شنبه, 30 مهر 1398

13 سال دزدی پیاپی رو به این اپراتور تبریک میگم ! امیدوارم در همین 13 سال در این دزد خانه گل گرفته بشه تا ملت رو سر کیسه نکنن واسه کیفیت داغون اینترنت و خدمات سیگنال دهی ! که هر سال هم بدتر از سال گذشته میشه !

پاسخ

ثبت نظر