فروش عالی گوشی 2400 دلاری؛ موجودی هواوی میت ایکس در کمتر از چند دقیقه تمام شد

فروش عالی گوشی 2400 دلاری؛ موجودی هواوی میت ایکس در کمتر از چند دقیقه تمام شد

موجودی گوشی تاشو هواوی Mate X که 2400 دلار قیمت دارد، تنها در کمتر از چند دقیقه تمام شد.

گوشی‌های هوشمند این روزها به قدری قدرتمند شده‌اند که به نظر می‌رسد جای ارتقا دیگری در این گوشی‌ها وجود ندارد. نمایشگر واقعا بزرگ و باکیفیت، دوربین‌های اصلی و سلفی عالی، سخت افزار قدرتمند و بی نقص و... همه و همه از جمله ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند امروزی هستند. همین مسئله که دیگر جایی برای پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در گوشی‌های هوشمند باقی نمانده است، تولیدکنندگان گوشی را به سمت تولید گوشی‌های تاشو سوق داده است.

هواوی Mate X یکی از گوشی‌های تاشوی موجود در بازار است که در ماه مارس 2019 رونمایی شد اما تا ماه اکتبر فروش این گوشی آغاز نشد. از 23 اکتبر، یعنی 1 آبان ماه پیش سفارش این گوشی در چین آغاز و از ساعتی پیش اولین فروش رسمی آن شروع شد.

شاید به نظر برسد که خرید گوشی تاشو، آن هم با وجود قیمت فوق‌العاده بالای آن، اصلا معقول نباشد اما آمار فروش گوشی‌های تاشو چیز دیگری را نشان می‌دهد. موجودی گلکسی فولد، گوشی تاشو سامسونگ تنها در مدت 5 دقیقه به اتمام رسید و حالا هم نوبت به هواوی Mate X رسیده است.

در واقع یا هواوی تعداد متقاضیان هواوی میت ایکس را دست کم گرفته و یا اینکه تعداد کمی از این گوشی را برای فروش عرضه کرده است، زیرا تنها در مدت چند دقیقه کوتاه، همه موجودی این گوشی تمام شد. البته هواوی یک فروش فوق‌العاده دیگر هم برای تاریخ 22 نوامبر یعنی 1 آذرماه در نظر گرفته است.

هواوی MateX

هواوی میت ایکس

نگاهی کوتاه به هواوی میت ایکس

هواوی Mate X در حالت باز دارای یک نمایشگر 8 اینچی OLED است اما در حالت تاشده از یک نمایشگر 6.6 اینچی در جلو و یک نمایشگر 6.38 اینچی در پشت بهره می‌برد.

قلب تپنده این گوشی، پردازنده کایرین 980 است که با یک مودم داخلی 5G جفت شده است. این گوشی به 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است اما امکان اضافه کردن کارت حافظه‌ای نانو تا 256 گیگابایت هم وجود دارد.

یکی از مهم‌ترین مشخصات این گوشی، مجهز شدن به شارژ سریع 55 واتی است که در زمان عرضه این گوشی، سریع‌ترین سرعت شارژ در بین گوشی‌های هوشمند بود. البته هنوز هم با وجود گذشت زمان، این ویژگی رقیب خاصی ندارد.

همانطور که گفتیم گوشی‌های تاشو قیمت فوق‌العاده زیادی دارند و به نظر نمی‌رسد افراد زیادی حاضر باشند برای خرید آن‌ها هزینه کنند. به هر ترتیب اگر شما هم جز علاقه‌مندان به این گوشی تاشو هستید، فراموش نکنید که هواوی میت ایکس تقریبا 2400 دلار قیمت دارد.

 

اخبار مرتبط:

نمایشگاه MWC 2019؛ هواوی mate X، گوشی تاشو 5G هواوی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر