تپسی یک سوم از درآمدش از هر سفر را به رانندگان می‌دهد

تپسی یک سوم از درآمدش از هر سفر را به رانندگان می‌دهد

برای حمایت از رانندگان و البته کاربران، تپسی یک سوم از درآمدش از هر سفر را به رانندگان می‌دهد.

در روزهای اخیر و با آغاز طرح سهمیه بندی بنزین، تاکسی‌های اینترنتی به خوبی حمایت خود از هر دو قشر رانندگان و کاربرانِ سرویس خود را نشان داده‌اند. اسنپ و تپسی، هر دو در بیانیه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند که کرایه آن‌ها افزایش نخواهد داشت. از طرف دیگر اسنپ گفت که برای جبران افزایش قیمت بنزین، به رانندگان کمک هزینه پرداخت می‌کند. حالا تپسی، یکی از تاکسی‌های اینترنتی پرطرفدار کشور، اعلام کرده است که یک سوم از درآمدش از هر سفر را به رانندگانش پرداخت خواهد کرد.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار تپسی درباره طرح جدید حمایتی‌اش از رانندگان این تاکسی اینترنتی، چنین توضیح داده است:

در روزهای گذشته طی تماس‌ها و تعاملی که با سفیرانمان داشتیم، متوجه نگرانی آن‌ها از افزایش قیمت بنزین و متعاقب آن افزایش هزینه‌های جاریشان شدیم، به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای حمایت از آن‌ها، بخشی از درآمد خود را به آن‌ها اختصاص دهیم.

به واسطه همین حمایت، حداقل تا یک هفته، یک سوم کمیسیونی که تپسی از هر سفر دریافت می‌کرد به راننده تعلق می‌گیرد. به عبارتی کمیسیون 15 درصدی تپسی به 10 درصد کاهش یافته و 5 درصد دیگر هم به درآمد راننده اضافه می‌شود.

ضمنا همانطور که پیش‌تر هم توضیح دادیم، حمایت تپسی از رانندگان و البته کاربران به اینجا ختم نمی‌شود و قبلا هم تپسی اعلام کرده بود که به رانندگان به ازای هر لیتر بنزین مصرفی، 1500 تومان به صورت وام و 500 تومان به عنوان پاداش داده خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

کرایه اسنپ و تپسی چگونه خواهد بود؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: تپسی

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر