آیا سامسونگ گلکسی اس 11 به حسگر تصویر Bright Night مجهز خواهد شد؟

آیا سامسونگ گلکسی اس 11 به حسگر تصویر Bright Night مجهز خواهد شد؟

آیا سامسونگ گلکسی اس 11 به حسگر تصویر Bright Night مجهز خواهد شد؟

طراحی جدید سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۱ برای کسانی که مبتلابه ترایپوفوبیا (ترس از سوراخ) هستند کابوس بزرگی می‌تواند باشد. چراکه ظاهرا این شرکت قصد دارد علاوه بر ۵ حسگر دوربین پشت‌گوشی یک حسگر فوکوس خودکار لیزری نیز به گوشی‌های گلکسی اس ۱۱ اضافه کند.

سامسونگ در گذشته از عنوان Bright Night برای معرفی حالت شب از دوربین گوشی‌های گلکسی ۱۰ استفاده کرده اما اکنون به نظر می‌رسد در نظر دارد یک سنسور عکاسی را با عنوان جدیدی که از این نام گرفته شده است روانه بازار کند.

تعداد حفره گلکسی اس 11

تصاویر منتشرشده از Galaxy S۱۱ پلاس علاوه بر پنج حسگر موجود یک حسگر اضافه را نیز نشان می‌دهد پیش‌ازاین مشخص‌شده بود سامسونگ مدتی است از سیستم پیکسل فوکوس دوگانه در سنسورهای دوربین خود بهره می‌برد، اما ظاهرا این سیستم پاسخگو نبوده و به همین دلیل سامسونگ به حسگر فوکوس خودکار لیزری روی آورده تا گلکسی اس ۱۱ پلاس سامسونگ که ۵ حسگر به‌همراه فلش برای دوربین دارد با اضافه شدن حسگر فوکوس خودکار لیزری تعداد سنسورهایش به عدد هفت برسد.به نظر می‌رسد یکی از این سنسورها قرار است عنوان Bright Night Sensor را یدک بکشد و به صورت ویژه قابلیت‌هایی را برای ثبت بهتر تصاویر در موقعیت‌های تاریک در اختیار داشته باشد. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که این سنسور جدید حداقل در یکی از گوشی‌های گلکسی اس ۱۱ یا گلکسی اس ۱۱ پلاس مورد استفاده قرار بگیرد.

هنوز اطلاعاتی از اینکه این سنسور جدید چگونه کار می‌کند در دسترس نیست؛ اما به نظر می‌رسد این سنسور دارای قابلیت فوکوس خوکار لیزری است. قابلیتی که چندی پیش گزارش‌هایی به حضور آن در دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۱۱ اشاره کرده بودند.

 

با توجه به اینکه تا زمان معرفی و عرضه گوشی‌های گلکسی اس ۱۱ زمان زیادی باقی مانده است، هنوز اطلاعات زیادی در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های دوربین آن‌ها در دسترس نیست. شایعات نشان می‌دهند که این گوشی‌های پرچمدار دارای یک دوربین پنج‌گانه هستند که سنسور اصلی آن‌ها وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی را در اختیار دارد.

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر