اندروید 6 مارشمالو: چگونگی دسترسی به مدیریت فایل های پنهان

اندروید 6 مارشمالو: چگونگی دسترسی به مدیریت فایل های پنهان

اندروید 6 مارشمالو پر از ویژگی های پنهان است. پیش از این سیستم محرمان UI Tuner را به شما معرفی کردیم. حال می خواهیم مدیریت فایل داخلی را که به شما اجازه سازمان دهی عکس ها، موزیک، اسناد، دانلودها را، می دهد توضیح دهیم.

اندروید 6 مارشمالو پر از ویژگی های پنهان است. پیش از این سیستم محرمان UI Tuner را به شما معرفی کردیم. حال می خواهیم مدیریت فایل داخلی  را که به شما اجازه سازمان دهی عکس ها، موزیک، اسناد، دانلودها را، می دهد توضیح دهیم.
نحوه دسترسی به آن :
مانند System UI tuner ، دسترسی به مدیریت فایل مارشمالو بسیار آسان است، بدون نیاز به روت و ترفند خاصی قابل دسترسی است. به آسانی گام های زیر را دنبال کنید :
1-    برنامه Setting باز کنید.
2-    بر روی Storage and USB ضربه بزنید.
3-    Explore را انتخاب کنید.
حال شما درون برنامه مدیریت فایل مارشمالو هستید. قابل توجه است که این برنامه  بسیار ساده با ویژگی های ابتدایی ، مطمئنا نمی تواند جایگزین برنامه مدیریت فایل موجود شود. اما با به روز رسانی های آینده می تواند ارتقا پیدا کند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر